پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:45 - 1396/03/18

چندین قبضه اسلحه در کرمان کشف شد

دادستان کرمان گفت: در راستای اجرای طرح ویژه جمع آوری و مقابله با سلاح‌های غیر مجاز چندین قبضه اسلحه شکاری و جنگی در سطح کرمان کشف شد.

به گزارش کارگرآنلان، دادخدا سالاری در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: در جهت برقراری نظم و امنیت در سطح استان کرمان و مقابله با جرائم خشن و ناامنی طرح ویژه اطلاعاتی و عملیاتی جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز در سطح استان کرمان توسط فرماندهی انتظامی استان کرمان آغاز و طی عملیات‌های صورت گرفته در ۲۴ ساعت گذشته توسط مامورین انتظامی کرمان ۱۹ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز از متهمین کشف و توقیف شد.

وی افزود: در این زمینه 8 نفر دستگیر و حاملین و نگهدارندگان سلاح‌های مذکور جهت رسیدگی اتهامات مطوحه به مراجع قضایی معرفی شدند.

دادستان کرمان در پایان ضمن تشکر از فرماندهی و مامورین انتظامی استان کرمان و سایر عوامل اطلاعاتی و نظامی در امر برقراری نظم و امنیت در سطح استان کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به نقش پر رنگ و مخرب سلاح‌های غیر مجاز در ارتکاب جرائم خشن و تهدید امنیت جامعه از این طریق مقابه با این جرم مهم در دستور کار مجموعه قضایی استان و پلیس قرار گرفته و با قاطعیت با این قبیل جرائم مقابله قانونی صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین