پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:09 - 1396/03/21

توضیحات محسن هاشمی درباره شهردار شدنش

محسن هاشمی رفسنجانی عضو منتخب شورای شهر تهران توضیحاتی درباره انتخاب شهردار تهران ارائه کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، محسن هاشمی رفسنجانی عضو منتخب شورای شهر تهران توضیحاتی درباره انتخاب شهردار تهران ارائه کرد.

محسن هاشمی درباره گمانه زنی ها درمورد شهردار شدنش گفت: بحث انتخاب شهردار یکی از اقداماتی است که توسط شورای جدید باید صورت گیرد وزمان آن نیز احتمالا در اواسط مرداد بعد از رسمیت یافتن شورای جدید خواهد بود.

وی افزود: اینکه چه کسی شهردار شود و چه گزینه هایی مطرح شوند در تصمیم اعضای شوراست و اگرچه همه شهروندان یا گروه های سیاسی حق اظهار نظر دارند اما نباید اعضای شورا احساس کنند که از بیرون به آنها فشار وارد می شود یا برایشان توسط احزاب یا گروه ها تصمیم گرفته می شود.

منتخب اول شورای شهر تهران در ادامه تصریح کرد: مهمتر از انتخاب شهردار حفظ انسجام و پرهیز از تفرقه در شوراست و خوشبختانه تا اینجا فضای خوبی بین اعضای شورای جدید حاکم شده و مباحث به صورت کارشناسی در حال طرح و بررسی است. وی همچنین درباره معضلات اصلی شهر تهران نیز گفت: معضلات اصلی شهر تهران مشخص است، فربه شدن و هزینه های سنگین اداره شهر، ترافیک، آلودگی هوا، ضعف سیستم حمل و نقل عمومی، بارگذاری نامناسب در نقاط شمالی ومرکزی، بافت های فرسوده،آسیب دیدن محیط زیست ونابودی باغ ها، معضلات اجتماعی و شعاری وغیرمردمی بودن رویکرد فرهنگی مدیریت شهری اهم مشکلات امروز تهران است که شورای پنجم باید در جهت کاهش و حل آنها گام بردارد.
خراسان

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین