پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:11 - 1396/03/28

توافق بورگوارد آلمانی با خودروسازان ایرانی

خودرو زیبا و شاسی بلند آلمانی در راه ایران+عکس

قرارداد همکاری خودروسازی بورگوارد(BORGWARD ) با خودروسازان ایرانی به صورت رسمی امضا می‌شود.

به گزارش کارگرآنلاین، گروه تولیدکننده خودروسازی بورگوارد (BORGWARD) به طور رسمی توزیع‌کنندگان انحصاری خود در ایران را منصوب کرده است.
امضای سند توزیع‌کنندگی ایرانی اولین نشانه این است که تولد دوباره برند خودرو بورگوارد، خاورمیانه را برای این شرکت خودرو بین‌المللی تشخیص داده است. این امر همچنین پایه کار را برای شرکت بورگوارد فراهم می‌کند تا از طریق بازار داخلی با عرضه تجربه‌ای سطح بالا و لوکس وارد ایران شود.

مراسم امضای قرارداد در شهر برمن آلمان، در حضور مارتین گونترنر وزیر امور اقتصادی، کار و بنادر منطقه برمن برگزار شده و شرکت‌کنندگان از طرف تیم گروه خودروسازی بورگوارد شامل اولریچ واکر مدیرعامل، تام آنلیکر معاون مدیر فروش و بازاریابی و توماس کائتانو مدیر اجرایی برند و بازاریابی جهانی می‌شوند.

"اعلای دست یافتنی" ماهیت برند بورگوارد
بورگوارد اعلام کرد، تولد مجدد بورگوارد بدون شک هیجان‌انگیزترین رویداد در بازار بین‌المللی خودرو است. این رویداد دست کمی از شالوده برند بورگوارد، "اعلای دست یافتنی" خودروهای BORGWARD بورگوارد ندارد. "اعلای دست یافتنی" ارزش‌های قدیمی برند بورگوارد را با گزینه‌ها و تکنولوژی‌های معاصر ترکیب می‌کند. بورگوارد با متعهد بودن به میراث خود یک برند خودروسازی آلمانی بوده که به دنبال دقت، پیشرفت و کیفیت محصولات خود است.

بورگوارد غنی در نوآوری و پیروز نبردهای سرعت
علاوه بر این، بین سال ۱۹۵۰ و ۱۹۵۸، بورگوارد در پیست مسابقه‌های بین‌المللی اتومبیل‌سواری حضور فعال داشت. تیم هانزا یک هزار و پانصد به موفقیت‌های چشم‌گیری در مسابقه معروف ۲۴ ساعته دومانز، مسابقه یک هزار کیلومتری نربرگرینگ (Nurburgring )، مسابقه لا کاریرا پانامریکانا (La Carrera Panamericana ) و آتودرومی د موتلهری (Autodrome de Montlhéry) دست یافته و ۱۲ رکورد جهانی را شکست. در کل، BORGWARD بورگوارد ۵۱ رکورد جهانی را در مسابقات بین‌المللی اتوموبیل رانی شکست. اکنون، پس از بیش از نیم قرن، این نام در صنعت خودروی آلمان یعنی "بورگوارد" دوباره متولد شده است.

برند جدید نوآور
بر اساس اعلام بورگوارد: بورگوارد با تکیه بر میراث آلمانی و تعهد خود به نوآوری راه خود را ادامه می‌دهد و اینک خط جدیدی از خودروهای هوشمند و رانشگرهای جایگزین را به بازار جهانی عرضه می دارد. با تاکید بر نیازهای مشتری در روزگار مدرن و با رویکرد نگاه به آینده خود، بورگوارد یک تجربه لوکس و مدرن را با راه‌اندازی اولین خودروهای شاسی بلند هوشمند خود که برنده جایزه‌های رد دات ((Red Dot) و آی‌اف دیزاین (( IF Design) شده‌اند به ارمغان آورده است: BX۵ و BX۷، که تکیه بر ساخت دیجیتال، فناوری پیشرفته، شخصیت متمایز و ارائه انتخاب «اعلای دست یافتنی» برای مصرف‌کنندگان دارد. سایر مدل‌های هیجان‌انگیز در این خط تولید شامل مدل‌های جدید TS، EV و HEV است.

گروه بورگوارد آ. جی. سازنده جهانی خودرو است که دفترمرکزی آن در اشتوتگارت آلمان بوده و سه مرکز تحقیقات در سراسر جهان دارد. در دوران اوج شکوفایی خود در اواخر دهه ۵۰ میلادی در قرن پیش، بورگوارد سومین سازنده بزرگ اتومبیل در آلمان بود، با بیش از ۲۳ هزار نفر کارمند و فروش بیش از یک میلیون دستگاه خودرو، پس از بیش از نیم قرن، بورگوارد، برند خودروی نمادین و تحسین برانگیز آلمانی، مفتخر به اعلام بازگشت خود می‌باشد. با استراتژی جهانی و نوآوری، پویایی و خودروهای با کیفیت خود، برگوارد با راه‌اندازی تولید خودروهای شاسی بلند هوشمند BX۵ وBX۷ که همگی برنده جایزه بوده و آینده درخشانی برای آنها پیش‌بینی می‌شود، راه خود را برای بازگشت به عنوان برند خودروسازی آلمانی مورد تحسین بین‌المللی گشوده است.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین