پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:12 - 1396/04/03

توضیحات ۲ مقام ارشد نظامی و امنیتی درباره دستور شلیک موشک عیه داعش

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: کسانی که از تروریست‌ها حمایت می‌کنند باید تاوان بپردازند.

به گزارش کارگرآنلاین،  سردار محمدحسین باقری در مورد اقدام اخیر موشکی سپاه علیه مواضع داعش گفت: حمله موشکی مصداق اساسی مبارزه با تروریسم است و این گونه نیست که این اقدام باعث تشدید تنش شود بلکه باعث وحشت تروریست‌ها و حامیان صهیونیست‌ها شده است.

وی ادامه داد: کسانی که از تروریست‌ها حمایت می‌کنند باید تاوان بپردازند این که رژیم صهیونیستی تروریست‌ها در داخل دیواره‌های خود مورد حمایت قرار می‌دهد و امکانات لجستیکی در اختیار آنان قرار می‌دهد.

فرمانده ستادکل نیروهای مسلح در مورد مسائل مطرح شده درباره دستور شکلیک موشک و برخی حواشی تاکید کرد: اجرای عملیات علیه تروریست‌ها پیشنهاد سپاه و نیروهای مسلح بود و شورای عالی امنیت ملی از این پیشنهاد استقبال کرد و پس از آن سلسله مراتب نیروهای مسلح که تحت امر فرمانده کل قوا هستند، تصمیم‌گیری و اجرای این گونه اقدامات را بر عهده دارند.

او در خاتمه تاکید کرد: این قواعد در کشور مشخص است و باید این حرف و سخن‌ها را خاتمه داد.

به گزارش ایرنا، همچنین دبیر شورای‌عالی امنیت ملی گفت: اقدام موشکی سپاه با اراده رهبر انقلاب و مصوب شورای‌عالی امنیت ملی صورت گرفت و شورای امنیت بدون اذن رهبری تصمیمی نمی‌گیرد.

علی شمخانی گفت:‌ بعد از جنگ تا به امروز یکی از منطقی ترین به کار گیری قدرت موشکی ایران در عملیات موشکی سپاه اخیر شکل گرفت.

وی افزود: قدرت برای این فراهم شده که در شرایط مورد نیاز به درستی به کار گرفته شود. بعد از جنگ تا به امروز یکی از منطقی ترین به کار گیری قدرت موشکی ایران در عملیات موشکی سپاه اخیر شکل گرفت./انتخاب

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین