پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:39 - 1396/04/12

نسبت به تغییرات اخیر در عربستان و موضوع حج نگرانیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه نسبت به تغییرات اخیر در عربستان و موضوع حج نگرانیم، گفت: در این زمینه اقداماتی را در دست طراحی داریم.

به گزارش گارگرآنلاین، علاءالدین بروجردی در گفتگو با مهر ، درباره ملاحظات مدنظر کمیسیون امنیت ملی مجلس برای اعزام حجاج ایرانی به حج تمتع 96 با توجه به تغییرات سیاسی اخیر در عربستان سعودی اظهار داشت: ما به عنوان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در این باره نگرانیم؛ به همین دلیل هم استدلال های خود را به مقامات ذی ربط منعکس خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: البته تصمیم گیری نهایی در این زمینه، به عهده شورای عالی امنیت ملی است، اما ما نیز قطعا تا قبل از فرارسیدن موعد اعزام حجاج، در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با مسئولان مربوطه جلسه خواهیم داشت و در این زمینه اقداماتی را در دست طراحی داریم.

گفتنی است، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خراجی مجلس شورای اسلامی، حدود سه هفته قبل نیز با مسئولان سازمان حج و زیارت کشورمان، ملاحظات و نگرانی های خود را درباره شرایط حضور زائران ایرانی در حج تمتع امسال، با توجه به باقی ماندن مطالبات گذشته - به ویژه پرونده فاجعه منا - در میان گذاشته بودند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین