پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:42 - 1396/04/14

بن بست در انتخاب شهردار تهران

گزینه های شهردار تهران به ۳۰ نفر رسید!

درحالی که از چند روز پیش اعلام شده بود که شورای شهر منتخب تهران امروز فرآیند انتخاب شهردار جدید پایتخت را آغاز می کند، در نهایت این اتفاق رخ نداد و همه چیز به آخر تیرماه موکول شد.

به گزارش کارگرآنلاین، قرار بود امروز اعضای منتخب شورای شهر تهران تشکیل جلسه داده و کار اولیه پالایش گزینه های شهرداری تهران را آغاز کنند. به این صورت که در نهایت امروز از میان 30 گزینه مطرح، شورای منتخب به 5 اسم برسد و کار بر اساس این 5 گزینه ادامه پیدا کند.

در همین رابطه محمد سالاری به ایسنا گفت: انتخاب گزینه‌های نهایی به تعویق افتاد. وی با بیان اینکه اعلام گزینه‌های نهایی شهرداری تهران دو هفته به تاخیر افتاد، گفت: جلسه امروز منتخبان شورای پنجم قرار بود در مورد گزینه‌های نهایی شهردار تهران تصمیم گیری شود اما با توجه به قوت گرفتن آغاز به کار رسمی شورای پنجم در نیمه شهریور ماه اعلام گزینه‌های نهایی دو هفته به تاخیر افتاد.

مرتضی الویری ریاست سنی شورای شهر پنجم تهران نیز در گفتگو با رسانه ها این تاخیر را تایید کرد.

این تاخیر در آغاز فرآیند انتخاب شهردار در حالی مطرح شده است که برخی از اصلاح طلبان از وجود فشارهایی برای انتخاب شهردار از خارج از اعضای انتخاب شده شورا خبر می دهند. رسول منتجب نیا یکی از این افراد است که در خصوص وجود فشار از بیرون شورا برای انتخاب شهردار هشدار داد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین