پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:23 - 1396/04/17

دریافت حقو‌ق‌‌های نجومی مدیران در شرکت‌های زیان‌ده صندوق ذخیره فرهنگیان

عضو هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از پرداخت حقوق و پاداش‌های نجومی به مدیران برخی شرکت‌های زیرمجموعه این صندوق خبر داد.

به گزارش کارگرآنلاین، اسدالله عباسی عضو هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه اخیراً در روند این تحقیق و تفحص مستنداتی درباره میزان دریافتی برخی مدیران زیرمجموعه این صندوق به دست آمده است، گفت: برخی از مدیران شرکت‌های زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان حقوق‌ها و پاداش‌های خارج از مقرارت و ضوابط دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برخی از مدیران شرکت‌های کوچک زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان حقوق و پاداش‌هایی دریافت کرده‌اند که معادل حقوق و پاداش یک هلدینگ است، ادامه داد: این مدیران متخلف در حالی این حقوق‌ها و پاداش‌ها را دریافت کرده‌اند که در مواقعی شرکت سودده نبوده است.

عضو هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با تاکید بر اینکه تلاش می‌شود با هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌ قضایی این حقوق‌ها و پاداش‌های خارج از قوانین پرداخت شده به صندوق بازگشت داده شود، به تسنیم گفت: نباید افرادی در شرکت کوچکی که حتی زیان‌ده بوده به نام مدیرعامل یا عضو هیئت مدیره رقم‌های نجومی دریافت می‌کردند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین