پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:38 - 1396/04/17

مابه التفاوت پرداختی فروردین مستمری بگیران ٣٠ تیر واریز می شود

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت:مابه التفاوت پرداختی فروردین مستمری بگیران ٣٠ تیر واریز می شود.

به گزارش کارگرآنلاین؛ سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نشست خبری صبح امروز شنبه که به مناسبت هفته بزرگداشت هفته تامین اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در ٢٥ تیر ماه سال ١٣٥٤ با تصویب قانون جایگاه خود را تثبیت کرد.

وی در ادامه افزود: در هفته تامین اجتماعی ٥٨ پروژه در ١٧ استان افتتاح خواهد شد و ٥ پروژه و ٥ شعبه در شهرهای مختلف افتتاح می شود.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت:مابه التفاوت پرداختی فروردین مستمری بگیران ٣٠ تیر ماه  واریز می شود.

همچنین ۵ پروژه بیمه‌ای در ۵ شعبه جدید همچون شهرهای اهواز، سمنان و ... افتتاح خواهد شد. لازم به ذکر است ۵ مرکز جدید تأمین اجتماعی در شهرهایی نظیر اهواز و تربت حیدریه افتتاح خواهد شد. همچنین پروژه‌های متعددی برای بازسازی و نوسازی مراکز درمانی افتتاح می‌شود.

نوربخش خاطرنشان کرد: پروژه خلیچ فارس که ۴۹ درصد آن متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است به‌عنوان یک افتخار ملی برای ما محسوب می‌شود. همچنین پروژه هتل همای مشهد که ۱۴ سال به شکل راکد باقی مانده بود در هفته تأمین اجتماعی افتتاح خواهد شد.

وی عنوان کرد: ارتباط مؤثری در طی یک سال گذشته (۹۵ تا ۹۶) انجام شده است و می‌توان در این راستا به حذف دفترچه تأمین اجتماعی در مراکز تأمین مستقیم سازمان اشاره کرد. این در حالی است که یک سوم خدمات درمانی در این سازمان انجام می‌شود و ۴ ماه از افتتاح این طرح گذشته و در حال حاضر ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: اجرای بیمه ایرانیان خارج از کشور در یک سال گذشته اتفاق خوبی بود که در این راستا به بیمه اتباع خارجی داخل کشور و ایرانیان خارج از کشور اقدام شد. همچنین تأثیرگذاری جدی در قانون برنامه ششم مجلس مبنی بر تسویه کامل بدهی‌های کامل دولت به سازمان تأمین اجتماعی از جمله این اقدامات است که بر این اساس ۵۰۰۰ میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی در طی ۵ سال پرداخت خواهد شد.

نوربخش اذغان داشت: انتخاب سازمان تأمین اجتماعی به‌عنوان نائب رئیس مجمع عمومی یکی از افتخارات مهم ایران در عرصه بین‌الملل محسوب می‌شود.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: این سازمان به کلیه تعهدات خود در راستای پرداخت مستمری بیمه بیکاری عمل کرده است. همچنین در سال ۹۶ برای افزایش پایه حقوق حداقل‌بگیری‌ها ۱۴. ۵ درصد و سایر سطوح ۱۲. ۵ درصد اقدام ورزیده است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین