پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:40 - 1396/04/18

مامور پلیس رشوه ۱۷ میلیارد ریالی را رد کرد

فرمانده انتظامی استان زنجان ، از شناسایی و متلاشی شدن یک باند وارد کننده طلای قاچاق به کشور خبر داد و گفت : از اعضای این باند 32 کیلو شمش طلای 24 عیار قاچاق به ارزش 54 میلیارد میلیون ریال کشف شد.

به گزارش کارگرآنلاین، سردار ” علی آزادی ”  در گفتگو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا از ابتدای سال جاری در دستور کار پلیس استان قرار دارد .

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود : در این راستا، ماموران انتظامی شهرستان ” ایجرود ” با انجام اقدامات فنی پلیسی و با همکاری خوب مردم از فعالیت یک باند وارد کننده طلای قاچاق به کشور مطلع شدند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران پس از شناسایی خودرو متهمان ، اعضای سه نفره این باند را  در کیلومتر ۶۵ در حدفاصل روستای ” قمشلو ” به سه راهی «تاتارده» در شهرستان خدابنده متوقف کردند

سردار آزادی با اشاره به گریختن یکی از متهمان با استفاده از تاریکی شب و موقعیت جغرافیایی منطقه از دستگیری دو متهم دیگر خبر داد و گفت: در بازرسی از وسایل همراه متهمان۲۱ شمش طلای قاچاق ۲۴ عیار به وزن ۲۱ کیلو گرم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد : خوشبختانه با هماهنگی های صورت گرفته و سرعت عمل ماموران ، متهم فراری نیز توسط ماموران بخش ” گرماب ” شهرستان ” خدابنده ” دستگیر و در بازرسی از وی نیز ۱۱ قطعه شمش طلای قاچاق به وزن ۱۱ کیلوگرم کشف شد.

سردار آزادی با اشاره به اینکه یکی از متهمان برای فرار از چنگال قانون و چشم پوشی از طلا های کشف شده  ۱۰ شمش طلا به ارزش ۱۷میلیارد ریال به عنوان رشوه پیشنهاد کرد افزود: با صحت عمل ماموران این موضوع نیز ضمیمه پرونده متهمان شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه از اعضای سه نفره این باند در مجموع ۳۲ عدد شمش طلای قاچاق ۲۴ عیار به وزن ۳۲ کیلو گرم کشف شد ، بیان داشت : ارزش این مقدار طلای کشف شده ۵۴ میلیارد ریال برآورد شده است .

فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه، محموله از کشورهای عربی به مقصد مرکز کشور قاچاق می شد ، به قاچاقچیان و سودجویان هشدار داد پلیس به صورت قاطع با قاچاق برخورد کرده و در این مسیر از تمام توان خود بهره می گیرد.

سردار آزادی تصریح کرد : در این ارتباط سه متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی  معرفی شدند.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین