پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:49 - 1396/04/18

رایزنی لاریجانی و روحانی برای انتخاب وزرا

عضو هیئت‌رئیسه مجلس بر افزایش کارآمدی دولت دوم روحانی تاکید کرد و گفت: آقای لاریجانی بر افزایش کارآمدی دولت تاکید دارد و قطعا نظرات خود را به روحانی منتقل کرده است.

به گزارش کارگرآنلاین، اکبر رنجبر زاده نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاخص ها و ویژگی های انتخاب وزرا برای دولت دوم روحانی گفت: کارآمدی، تخصص، توانمندی، ولایتمداری، قانونمداری و انگیزه و علاقه به کار از جمله ویژگی هایی است که روحانی باید در انتخاب وزرا به آن توجه داشته باشد.

وی تصریح کرد: برخی از وزرای فعلی دولت روحانی از جمله وزرایی هستند که می توانند در کابینه دوم روحانی همچنان حضور داشته باشند چرا که در چهار سال گذشته خوب کار کردند.

 عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پاسخ به این سوال که آیا دولت در انتخاب وزرا با مجلس رایزنی کرده، گفت: دولت با مجلس در این زمینه رایزنی نداشت.

رنجبرزاده افزود: البته با لاریجانی رئیس مجلس برای تشکیل کابینه گفتگوهایی انجام شده و حتما رئیس مجلس نظرات و دغدغه های خود را مطرح کرده اند.

وی گفت: آقای لاریجانی در سخنرانی ها و نظرات خود بر افزایش کارآمدی دولت تاکید دارد که قطعا این نظران خود را به رئیس جمهور منتقل کرده است./افکار نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین