پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:55 - 1396/04/21

قلم قرمز منصوریان روى نام ٣ بازیکن

سرمربى تیم فوتبال استقلال در نظر دارد دو یا سه بازیکن خود را در لیست خروج فصل جارى قرار دهد.

به گزارش کارگرآنلاین،  این روزها در حالى کاروان تیم فوتبال استقلال در اردوى ارمنستان حضور دارد که درباره خروجى های این تیم مواردى به گوش مى رسد.

مجتبى جبارى از جمله بازیکنانى است که این روزها بحث مصدومیت و خارج شدن نامش از لیست به گوش مى رسد اما این بازیکن طبق اعلام مسئولان استقلال مصدوم نیست و قرار نیست نامش از لیست خارج شود.

از طرفى بحث خروج محسن کریمى از لیست به دلیل عمل جراحى شنیده مى شد که به نظر می رسد این بازیکن جزو خروجى هاى این فصل باشد

در هر صورت با توجه به جذب جپاروف، منصوریان باید یک یا 2 بازیکن خود را از لیست خارج کند تا به این ترتیب لیست آبى ها ١٨ نفره باشد.ناگفته نماند استقلالى ها به دنبال جذب رابسون نیز هستند بنابراین لیست استقلال بیشتر بیش از گذشته پر خواهد بود.

در همین راستا احتمال دارد منصوریان در پست دفاع بازیکنى را از لیست خارج کند که به طور کلى سه بازیکن تا به اینجا زیر ذره بین سرمربى قرار دارند و قرار است منصوریان خط قرمز را بر روى نام آنها بکشد.

محسن کریمى ،مگویان و یک مدافع دیگر احتمال خروج را دارند و هر زمان با تصمیم منصوریان ممکن است از تیم خارج شوند./باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین