پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:12 - 1396/04/25

تصاویر اختلاط دانشجویان در دانشگاه امیرکبیر حاشیه ساز شد

بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در بیانیه‌ای رفتارهای نامناسب در جشن فارغ‌التحصیلی این دانشگاه را تقبیح کردند.

به گزارش کارگرآنلاین، بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در بیانیه‌ای رفتارهای نامناسب در جشن فارغ‌التحصیلی این دانشگاه را که شامل اختلاط و روابط نامناسب بود، تقبیح کردند.

متن بیانیه تشکل‌های دانشگاه امیرکبیر به شرح زیر است:
در پی برنامه جشن فارغ التحصیلی اخیر دانشگاه، تصاویر نامناسبی از اختلاط و روابط نامناسب بطور گسترده منتشر شد که متاسفانه مبین رفتار دور از شان و منزلت دانشگاهی و خلاف موازین قانونی و شرعی می‌باشد. هر چند برگزاری مراسم فارغ التحصیلی سنتی مرسوم و متداول در دانشگاه‌های دنیا از جمله دانشگاه‌های کشور و به تبع آن دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده که همه ساله در پایان سال تحصیلی مطابق ضوابط و مقررات و بعنوان یک برنامه نمادین علمی برگزار می شود و لیکن آیین گرامی‌داشت فارغ التحصیلی مورخ 14/04/96 در دانشگاه  برخلاف رویه معمول و مرسوم در مکانی نامناسب و در نهایت به شکلی که زیبنده محیط دانشگاه، بخصوص دانشگاه صنعتی امیرکبیر بعنوان مادر دانشگاه‌های کشور نبوده برگزار شد و تصویر نامناسب از این دانشگاه که پیشتاز در عرصه‌های علم و فناوری و پیشگام در پایبندی به ارزشهای دینی و انقلابی و میهنی می‌باشد را به نمایش گذاشت.

بسیج اساتید و جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ضمن تقبیح این اقدام نامناسب و تاکید بر مبری بودن دانشگاهیان امیرکبیر بر اینگونه اعمال، از مدیریت محترم دانشگاه درخواست داریم تا ضمن بررسی چرایی وقوع چنین رفتار نامناسب، اینگونه برنامه‌ها را تقبیح و با عاملان آن برخورد نمایند.

انتظار داریم مسئولین دانشگاه باتوجه به ظرفیت عظیم ارزشی و معنوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با لحاظ نمودن عقبه دین داری و وطن پرستی دانشگاهیان این دانشگاه با بیش از 90 شهید، راهکاری را اتخاذ نمایند تا ضمن جلوگیری از تکرار این نوع ناهنجاری‌ها، برنامه فرهنگی، اجتماعی و عمومی دانشگاه را در چارچوب قوانین و مقررات و ارزش‌های دینی و انقلابی برنامه‌ریزی و اجرایی نمایند./تسنیم

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین