پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:47 - 1396/04/26

بیمه پارسیان جزئیات قرارداد بیمه ای با بزرگترین شرکت بیمه ارمنستان را اعلام کرد

پس از انعقاد قرارداد این شرکت با بزرگترین شرکت بیمه ای کشور ارمنستان گردشگران ایرانی که از این پس از طریق زمینی به کشور ارمنستان سفر می کنند می توانند از سه بیمه نامه بدنه خودرو ، شخص ثالث خودرو ( با شرایط کشورارمنستان ) و بیمه درمان مسافرتی استفاده نمایند.

به گزارش کارگرآنلاین، پس از انعقاد قرارداد این شرکت با بزرگترین شرکت بیمه ای کشور ارمنستان گردشگران ایرانی که از این پس از طریق زمینی به کشور ارمنستان سفر می کنند می توانند از سه بیمه نامه بدنه خودرو ، شخص ثالث خودرو ( با شرایط کشورارمنستان ) و بیمه درمان مسافرتی استفاده نمایند.

بر اساس این گزارش 3 نوع بیمه نامه در قرارداد فی مابین بیمه پارسیان  قابل ارائه به بیمه گذاران می باشد که در تمامی شعب و نمایندگی های بیمه پارسیان در سراسر کشور و همچنین در مرز ارمنستان صادر می گردد و جزییات آن به شرح زیر می باشد.

- بیمه خودرو : در صورتی که خودرو گردشگرانی که با وسیله نقلیه شخصی به ارمنستان مسافرت می کنند دچار سانحه گردد این بیمه نامه تمام پوشش های بیمه نامه بدنه و همچنین مزایایی از قبیل حمل رایگان و اعزام به تعمیر گاه و پرداخت خسارت بیمه های بدنه خودرو را شامل می گردد.

- بیمه شخص ثالث اجباری خودرو کشور ارمنستان: شامل پوشش های بیمه شخص ثالث طبق قوانین کشور ارمنستان بوده و گردشگران ایرانی می توانند قبل از  ورود به کشور ارمنستان از طریق شعب و نمایندگان بیمه پارسیان در سراسر کشور و یا در مرز آن را خریداری و از مزایای آن در هنگام مسافرت خود بهرمند گردند.

- بیمه درمان مسافرت هوایی و بیمه درمان مسافرتی : براساس  قرارداهایی که بیمه پارسیان با مراکز درمانی و بیمارستان هایی درجه اول ارمنستان منعقد نموده گردشگران ایرانی در این کشور در صورتی که قبل از خروج از کشورمان این بیمه نامه را از بیمه پارسیان دریافت نمایند می توانند در صورت لزوم از تمام مزایای آن درکشور ارمنستان بهرمند گردند.

در پایان نیز ذکر این نکته اهمیت دارد که پاسخگویی به بیمه گذاران بیمه پارسیان در کشور ارمنستان در هنگام تماس جهت استفاده از بیمه نامه خود (در صورت وقوع حادثه) به زبان فارسی انجام خواهد گرفت تا در این زمینه نیز مشکلی برای بیمه گذاران بوجود نیاید./شما نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین