پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:55 - 1396/04/30

2 پست عجیبی که معصومه ابتکار منتشر کرد!+عکس

رئیس سازمان محیط زیست شب گذشته پستی در توییتر به اشتراک گذاشت و از موج جدید تهمت و تخریب به دولت خبر داد.

به گزارش کارگرآنلاین،  معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست، شب گذشته در دو پست متوالی از جریانی خبر داد که ظاهراً به‌تازگی و برای تخریب چهره دولت به راه افتاده است. ابتکار در پست اول خود به این نکته اشاره کرد که با وجود تلاش دولت در پیشبرد امور، دوران جدیدی از تخریب در راه است و عده‌ای با هدف تخریب چهره دولت   تلاش دارند خدمات دولت را ناچیز جلوه دهند.  ابتکار در پست اول خود نوشت:

"نمی‌دانم جریان چیست که هرچه دولت بیشتر سعی میکند کار کند و از حاشیه دور باشد حمله بیشتر میشود، خبر رسیده یک دوران جدید تهمت و تخریب در راه است".


او در پست دوم خود پای خانواده اعضای کابینه را نیز به میان آورد و نوشت که این موج جدید تهمت و تخریب نه تنها  اعضای کابینه بلکه  خانواده‌های آنها را نیز در بر گرفته است. پست دوم ابتکار به این شرح است:

"دستاورد خوب را انکار میکردند تا اعتماد مردم را سلب کنند، الان دیگر به تخریب فرد بسنده نمی‌کنند حتما به خانواده هم تهمت می‌زنند، روزی حقیقت آشکار می‌شود".

حال اینکه این موج جدید تهمت و افترا چیست و از سوی چه کسانی است و اصلا واقعیت دارد یا نه، چیزی است که باید منتظر ماند و دید، همانطور که خود ابتکار نوشته است که "روزی حقیقت آشکار میشود".

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین