پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:21 - 1396/05/03

تجمع اعتراضی کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه

کارگران معترض محور ترانزیتی شوش‌ ـ‌ اهواز را بستند

تعداد زیادی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه توسط این شرکت، محور ترانزیتی شوش ـ اهواز را بستند.

به گزارش کارگرآنلاین،  صبح امروز تعدادی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه به همراه خانواده‌های خود در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه تجمع اعتراضی برپا کردند.

تجمع اعتراضی این کارگران در سه راه خوانساری از ساعت 8 صبح امروز تردد در محور ترانزیتی شوش به اهواز را با مشکل مواجه کرده است که با افزایش تعداد معترضان این محور بسته شد.

علیرضا از کارگران این شرکت به خبرنگار فارس اظهار کرد: همه کارگران شرکت نسبت به پرداخت حقوق معوقه معترض هستند.

وی ادامه داد: حقوق و مطالبات دو ماه بهمن و اسفند  سال 94، پاداش و حقوق سه ماه اخیر پرداخت نشده است مدیران شرکت وعده می‌دهند ولی هیچگاه به وعده هایشان عمل نمی کنند.

این کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه تصریح کرد: دیشب مدیران شرکت وعده دادند که صبح امروز حقوق کارگران پرداخت می‌شود ولی تا این لحظه خبری از پرداخت حقوق نشده و مدیران در شرکت حضور ندارند.

 دو روز متوالی کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به آنچه عدم پرداخت حقوق معوقه می‌نامند معترض شده و تجمع اعتراضی برپا کردند روز گذشته تجمع اعتراضی کارگران در جاده هفت‌تپه به شهر حر منجر به بسته شدن این مسیر شد.

منبع: فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین