پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:36 - 1396/05/24

واکنش سپاه به ادعای جدید آمریکایی ها

روابط عمومی یگان پهپادی سپاه مستقر در خلیج فارس اعلام کرد که گشت‌های پهپادی در محدوده کنترل پدافند هوایی کشور با دقت و بدون توجه به فضاسازی روانی نیروهای بیگانه ادامه خواهد داشت.

به گزارش کارگرانلاین، روابط عمومی یگان پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در خلیج فارس در واکنش به بیانیه روز دوشنبه( 23 مرداد) سخنگوی نیروی دریایی ارتش آمریکا پیرامون نزدیک شدن یک فروند پهپاد ایرانی به ناو هواپیمابر نیمیتز در خلیج فارس، در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ ماموریت گشت هوایی ما در محدوده کنترل پدافند هوایی کشور(A.D.I.Z) به طور معمول و روزانه با رعایت قوانین جاری انجام می پذیرد.

این اطلاعیه با بی اساس خواندن ادعای آمریکایی ها در خطرناک توصیف کردن پرواز پهپاد ایرانی افزوده است، پهپادهای سپاه پاسداران به استاندارد ناوبری مجهز بوده و هدایت آنها نیز به صورت دقیق و حرفه ای صورت می پذیرد و ادعای آمریکایی ها ناشی از ضعف سیستم های تشخیصی و شناسایی و یا فرافکنی آنها است.

روابط عمومی یگان پهپادی سپاه مستقر در خلیج فارس در پایان تاکید کرده است؛ گشت های پهپادی سپاه در محدوده های ماموریتی، با دقت و به صورت مستمر و در چارچوب صیانت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و بدون توجه به فضاسازی روانی نیروهای بیگانه در خلیج فارس ادامه خواهد داشت.
منبع: مهر
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین