پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00021:23 - 1396/05/29

کابینه دوازدهم با رای اعتماد نمایندگان مجلس به ۱۶ وزیر تشکیل شد+ نتایج آرا

کابینه دوازدهم با رای اعتماد نمایندگان مجلس به ۱۶ وزیر تشکیل شد.

به گزتارش کارگرآنلاین، مراسم رای اعتماد به وزرای دولت دوازدهم ظهر امروز پس از بررسی برنامه‌های پیشنهادی وزرا در خانه ملت به پایان رسید. پس از اتمام بررسی برنامه‌ها و اظهارات موافقان و مخالفان وزرا کار رای ‌گیری برای اعتماد و یا عدم اعتماد به وزرا آغاز شد و دقایقی پیش نیز کار شمار آرا پایان یافت و نتایج شمارش آرا اعلام شد.

بر اساس این گزارش، در پایان شمارش آرا، نمایندگان مجلس به 16 وزیر پیشنهادی اعتماد کردند و تنها به حبیب الله بی‌طرف وزیر پیشنهادی نیرو رای اعتماد ندادند.

از میان 17 وزیر پیشنهادی دولت یازدهم، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سیدعلیرضا آوایی وزیر پیشنهادی دادگستری و مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مخالف نداشتند.

رئیس مجلس، آرای وزرای پیشنهادی را به‌شرح ذیل اعلام کرد:


 وزیر علوم و تحقیقات و فناروی به مجلس معرفی نشده و طبق گفته رئیس‌جمهور قرار است برای این وزارتخانه سرپرست تعیین شود و در روزهای آتی نیز وزیر مربوطه معرفی خواهد شد.

حسن روحانی در 29 اردیبهشت امسال با کسب  23٬636٬652 رای رئیس‌جمهور اسلامی دوره دوزادهم شد و در 12 مرداد ماه نیز مراسم تنفید وی برگزار شد. مراسم تحلیف رئیس جمهور نیز روز شنبه 14 مرداد برگزار شد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین