پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00001:56 - 1396/05/29

جزئیات دزدی از خانه کارشناس مشهور فوتبال ایران!

سارقان، با دستبرد به یک خانه در منطقه قیطریه، همه اطلاعات تاریخی حمیدرضا صدر از مشهورترین کارشناسان فوتبال ایران را به سرقت بردند.

به گزارش کارگرآنلاین، عقربه‌ها ساعت یک و ٣٠دقیقه بامداد جمعه ٢٧مردادماه را نشان می‌داد که کارشناس مطرح فوتبال ایران همراه همسرش به خانه‌شان در نزدیکی پارک قیطریه بازگشتند.

همسر وی خیلی زودتر سوار بر آسانسور به خانه رفت، درحالی ‌که حمیدرضا صدر سرگرم پارک‌کردن خودرویش در پارکینگ بود، ناگهان دید همسرش به پارکینگ بازگشت و از دستبرد خانه‌شان خبر داد.

حمیدرضا صدر خیلی زود همراه همسرش به خانه‌شان رفت و با به هم‌ریختگی داخل خانه روبه‌رو شد.

جالب این‌که واحد روبه‌رویی این کارشناس فوتبال نیز هدف سرقت دزدان قرار گرفته بود. بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس برای تحقیقات ویژه به محل رفتند و در گام نخست مشخص شد که دزدان با تخریب درها وارد خانه شده و دست به سرقت از دو خانه زده‌اند.

یکی از اهالی محل در تحقیقات میدانی به ماموران گفت: «یک‌ساعت قبل ٣ جوان شیک‌پوش درحالی‌ که ساک بزرگی به دست داشتند از خانه خارج شدند و با توجه به پوششی که داشتند، احتمال دادیم از میهمان‌های اهالی ساختمان باشند.»

این درحالی است که حمیدرضا صدر درباره ماجرای سرقت خانه‌اش گفت: «ساعت ٢٠:٣٠ بود که همراه همسرم از خانه خارج شدیم و ساعت یک و ٣٠دقیقه بامداد جمعه وقتی به خانه بازگشتیم، متوجه دستبرد از خانه‌مان شدیم. دزدان زمان زیادی در خانه بودند، چون پس از سرقت از خانه ما و همسایه‌مان برای سرقت به سراغ یخچال داخل آشپزخانه رفته و گوشت و ماهی و میگو هم به سرقت بردند.»

وی گفت: «سارقان طلا و پول و وسایل با ارزش داخل خانه را به سرقت بردند اما از همه مهمتر، ٣ لپ‌تاپ و چند هارد بود که از خانه‌ام به سرقت بردند. اینها برای من ارزش زیادی داشت، لپ‌تاپ‌ها و ‌هاردها گنجینه‌ای از اطلاعات تاریخی فوتبال بود که از ‌سال ١٣١٠ تا به امروز آرشیوبندی شده بودند.

ناراحتی من این است که سال‌ها زحمت و تلاشی که برای جمع‌آوری این اطلاعات تاریخی گذاشته بودم، در یک شب بر باد رفت. از آنجایی که این اطلاعات و لپ‌تاپ‌ها هیچ ارزش مالی برای دزدان ندارد، امیدوارم دزدان قبل از هر اقدامی دیگر با این اطلاعات آنها را بازگردانند.»

حمیدرضا صدر ادامه داد: «دخترم در سفر خارج از کشور است و وقتی از ماجرای سرقت با خبر شد، او نیز بیشتر ناراحت تحقیقات علمی و تحصیلی و کارهای دانشجویانش شد که از سوی دزدان به سرقت رفته است.»

وی ادامه داد: «واحد روبه‌رویی ما که هدف سرقت قرار گرفته نیز، خانه یک مرد میانسال است که از هفته قبل به خانه سالمندان رفته است.»

بنا به این گزارش، تحقیقات برای شناسایی عاملان این سرقت در دستور کار ماموران پلیس پایتخت قرار گرفته است./جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین