پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:32 - 1396/06/21

نیروهای شهرداری ساماندهی می شوند

ربیعی در رابطه با ساماندهی نیروهای شهرداری گفت: 85 درصد نیروهای شهرداری تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که به زودی برای ساماندهی آنها اقداماتی انجام می‌شود.

به گزارش کارگرآنلاین، علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در حاشیه هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز جلسه مشترکی با شهردار تهران برگزار کردیم تا مسائل مربوط به شهر را مورد بررسی قرار بدهیم.

 وی افزود: در این جلسه مسائل مختلفی مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد جلسات مشترک ماهیانه با شهردار تهران برگزار شود تا به الگوهای مشترکی دست پیدا کنیم.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه الگوهای شهر تهران قابل انتقال به دیگر کلانشهرهای کشور است، گفت: اولین بحثی که در این جلسه انجام شد در مورد ایمنی شهر تهران بود.

 ربیعی گفت: شهر تهران دارای صنوف زیادی است و باید کارگروه‌هایی برای تامین ایمنی ساختمان‌ها و کارگاه‌ها و ساختمان‌های بلند در نظر گرفته شود.

 وی تصریح کرد: چهره شهر از نظر وجود معتادان متجاهر دچار به هم ریختگی شده است که قرار شد با کمک بهزیستی، دادگستری و نیروی انتظامی برنامه‌های پاک سازی چهره شهر اجرا شود.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در این جلسه قرار شد کودکان کاری که دو مرتبه توسط نیروهای شهرداری و یا انتظامی به مراکز نگهداری انتقال داده می‌شوند به خانواده آنها تذکر داده شود و اگر برای بار سوم در سطح خیابان‌ها دیده شدند آنها را در مراکز نگهداری به مدت طولانی مستقر کنیم.

 ربیعی گفت:  قرار شد  تعاونی‌ها را  برای ساماندهی اشتغال کودکان در نظر بگیریم.

 وی در رابطه با ساماندهی 4 هزار کودک کار در شهر تهران، گفت: بنده آماری از تعداد کودکان کار در شهر تهران در اختیار ندارم.

 وزیر تعاون،  کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در این جلسه تصمیماتی در جهت روان سازی حرکت سالمندان و کودکان در ساختمان‌ها و اماکن شهری در نظر گرفته شد.

 ربیعی بیان کرد: با شهردار تهران  در خصوص آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد نظرات مشترکی داریم و در خصوص نگهداری معتادان و جمع آوری آنها بحث کردیم.

 وی افزود: صنوف نوینی در شهر تهران وجود دارد که به منظور توسعه آنها قرار شد پارک هایی برای آشنایی کودکان با مشاغل ایجاد شود، همچنین جمعه بازارهایی با هماهنگی شهرداری در سطح شهر برای ارائه تولیدات این صنوف ساماندهی شود.

ربیعی گفت: بحث دیگر ما بررسی حاشیه شهر تهران و چگونگی ارائه خدمات در سراهای محلات و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در حاشیه‌ شهرها بود.

 وی در رابطه با ساماندهی نیروهای شهرداری گفت: 85 درصد نیروهای شهرداری تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که به زودی برای ساماندهی آنها اقداماتی انجام می‌شود.
 منبع:باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین