پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:02 - 1396/06/21

استقرار نظام ارجاع داخلی تا پایان سال

طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی برای بیماران تامین‌اجتماعی

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی به منظور سهولت دسترسی بیماران به خدمات درمانی خبر داد و عنوان کرد: همچنین در اورژانس‌ها، اپلیکیشن‌های موبایلی طراحی و در اختیار پزشکان قرار می‌گیرد.

به گزارش کارگرآنلاین، محمدعلی همتی با اشاره به ٧٠ برنامه عملیاتی سازمان تامین اجتماعی در بخش درمانی اظهار کرد: تا کنون بخش عمده‌ای از این برنامه‌ها به اجرا درآمده و در حال اجراست و در دولت دوازدهم تدوام خواهد داشت.

وی افزود: اغلب برنامه‌های عملیاتی درمان تا پایان امسال تکمیل و اجرایی خواهد شد.

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با اشاره به برنامه‌های در حال اجرا گفت: از این تعداد بیش از ٣٠ برنامه مربوط به بخش آی.تی است که گستره بالایی دارد و از جمله آنها می‌توان به استقرار HIS در بیمارستان‌ها، نسخه الکترونیک، نوبت دهی الکترونیک، پرداخت خسارات متفرقه به شکل الکترونیک و سیستم نرم افزاری نظام ارجاع داخلی اشاره کرد.

دکترهمتی از طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی به منظور سهولت دسترسی بیماران به خدمات درمانی خبر داد و عنوان کرد: همچنین در اورژانس‌ها، اپلیکیشن‌های موبایلی طراحی و در اختیار پزشکان قرار می‌گیرد و مزیت آن نسخه نویسی و انتقال دستور پزشک به سایر بخش‌های بیمارستانی است که در تسریع امر پذیرش و درمان بیماران اثرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به نظام ارجاع داخلی در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی گفت: نظام ارجاع داخلی جزو مهمترین برنامه‌های سازمان بود که اجرای آن آغاز شده و تا پایان امسال به اتمام می‌رسد و منجر به ساماندهی خوبی در وضعیت پذیرش بیماران خواهد شد. دیجیتالی کردن رادیولوژی‌ها و ارتقای هتلینگ بیمارستانی نیز تا پایان امسال به اتمام می‌رسند./ایسنا

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین