پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:04 - 1396/06/25

جایگزین پراید با قیمتی متفاوت به بازار می آید

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: خودروهای جایگزین پراید با شرایط قیمتی متفاوت با در نظر گرفتن توانایی اقشار مختلف در بازار عرضه خواهند شد.

به گزارش کارگرآنلاین، سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، در خصوص زمان‌بندی دقیق برای خروج خودروی پراید از خط تولید، اظهار کرد: طبق مهلت داده شده، خودروی پراید باید تا به حال از خط تولید خارج می‌شد، اما مجموعه ای از عوامل از جمله تحریم ها مانع تحقق این امر شد، ولی بطور حتم تا پایان امسال ، پراید از خط تولید خارج خواهد شد.

باستانی در ادامه افزود: هم اکنون به هدف خود در اجرای اصل 44 قانون اساسی مبنی بر خصوصی کردن شرکت های خودروسازی دست نیافته‌ایم و تنها توانسته آنها را از کارخانه های دولتی به شبه دولتی تبدیل کنیم که این موضوع هیچ‌گونه، مطلوب نیست.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی به بحث پیرامون جایگزین خودروی پراید در بازار پرداخت و گفت: تا به حال چند خودرو برای جایگزینی پراید انتخاب شده اند که ویژگی اصلی آنها ارائه خدماتی حداقل در سطح این خودرو با قیمت مناسب و ایمنی بالاتر است.

سعید باستانی در پاسخ به این پرسش که آیا افراد با درآمد پایین، توانایی خرید خودروهای جایگزین پراید را دارند، یادآور شد: این خودروها با شرایط قیمتی متفاوت با در نظر گرفتن توانایی اقشار مختلف در بازار عرضه خواهند شد.
منبع: باشگاه خبنگاران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین