پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:55 - 1396/06/26

حمایت متفاوت از کارگران بیکار شده سه کارخانه ایرانی

نمایش «قند خون» در حمایت از کارگران سه کارخانه‌ای که تعطیل یا با مشکلاتی مواجه شده‌اند در تئاترشهر افتتاح شد.

به گزارش کارگرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، مراسم افتتاحیه نمایش «قند ِخون» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج پنجشنبه 23 شهریور ماه با حضور بهاره رهنما، سهیلا گلستانی و بهروز بقایی در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم لیلی عاج، گفت: این نمایش در حمایت از کارگران کارخانه قند ورامین، همینطور در حمایت از کارگران لوازم خانگی ارج و شرکت داروگر است. کارخانه قند ورامین سال گذشته تعطیل شد و تعداد زیادی از کارگران بیکار شدند. همچنین از آنجایی که هسته‌ی اصلی گروه نمایش ما را خانم‌ها تشکیل داده‌اند، امروز خواهش کردیم از دو بانوی هنرمند سرکار خانم بهاره رهنما و سهیلا گلستانی که برای افتتاح این نمایش ما را همراهی کنند.

بهاره رهنما، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: خیلی خوشحالم که خانم‌ها همواره هر جایی که حقی ضایع می‌شود در کشور ما پیش قدم می‌شوند.

در این اثر نمایشی الهام شعبانی، ارسطو خوش رزم و پریا وزیری به ایفای نقش می‌پردازند و از دیگر عوامل می‌توان به بهارک شهبازی (سرمایه گذار) ، توماج دانش بهزادی (مشاور کارگردان)، فرشاد رضایی (آهنگساز)، الهام شعبانی (طراح لباس)، علی پویا قاسمی (طراح صحنه)، فریده براتی (گرافیست)، کیوان ضیاءپور (طراح نور)، سارا حدادی (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای - مکث)، کاملیا غزلی (مدیر امور بین الملل)، مهدی کریمی (ساخت تیزر)، ابوالفضل خدابندلو (دستیار کارگردان)، هانیه عنایتی (منشی صحنه)، سهیلا سرمدی، مژگان مدنی (دستیاران طراح‌صحنه) و مریم صباحی (عکاس) اشاره کرد.

نمایش اجتماعی «قند خون» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج از پنجشنبه ٢٣ شهریور ماه ساعت ١٨:٣٠ در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود، علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند برای آگاهی از تازه‌ترین رویدادها و اطلاعات آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر به سایت این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com مراجعه کنند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین