پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00007:30 - 1396/06/27

«شهرزاد» را نمی‌بینم، با کسی دشمنی ندارم!

خاطره ویشکا آسایش از سیلی زدن به رضا عطاران

ویشکا آسایش در برنامه «۳۵» با بیان خاطراتی در مورد نحوه حضورش در سینما، درباره سریال «شهرزاد» گفت: «این سریال را نگاه نمی‌کنم و دشمنی هم با کسی ندارم.»

به گزارش کارگرآنلاین،  فریدون جیرانی در نهمین قسمت از برنامه اینترنتی «۳۵»، شامگاه شنبه ۲۵ شهریور میزبان ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون بود.

آسایش در ابتدای برنامه با بیان خاطراتی، از شروع فعالیت حرفه‌ای‌اش در عرصه بازیگری و حضور در سریال «امام علی» گفت: «آقای شریفی‌نیا با دایی‌ام مازیار پرتو رفت و آمد می‌کردند و پیشنهاد حضور من در این سریال را ایشان دادند، ابتدا دایی‌ام خیلی مخالف بود و نمی‌خواست وارد این کار شوم. تا اینکه با اصرار آقای شریفی‌نیا قبول کرد و من نقش قطام را ایفا کردم که خیلی مورد قبول آقای میرباقری قرار گرفت.»

این بازیگر در ادامه با بیان اینکه مدتی در ایران کار طراحی صحنه کردم و دیدم فضا با آنچه من در انگلیس تجربه کردم خیلی متفاوت است، اضافه کرد: «در ایران آمادگی‌های لازم وجود ندارد؛ اما طراحی صحنه کار «معصومیت از دسته رفته» را خیلی دوست داشتم.»

او در ادامه خاطره‌ای را از صحنه سیلی زدنش به رضا عطاران در فیلم «نهنگ عنبر» بیان کرد: «سر صحنه عقد من و رضا قرار بود که یک سیلی به او بزنم، قبل از فیلمبرداری به او هشدار دادم که دستم خیلی سنگین است، ولی رضا گفت اشکالی ندارد تو بزن و من دوباره یک تیکه دیگری می‌اندازم و تو یک سیلی دیگر به من بزن. من هم زدم و بعد از اینکه دیالوگ دوم را گفت سیلی بعدی را هم زدم. پس از پایان فیلمبرداری می‌گفت وقتی اولی را زدی گفتم تو رو خدا دومی رو نزن.»

آسایش در ادامه با اشاره به سیمرغی که برای فیلم «ورود آقایان ممنوع» گرفته است، گفت: «انتظار نداشتم که برای این نقش سیمرغ بگیرم و پس از آنکه این جایزه را دریافت کردم خوشحال شدم. البته هنوز هم معتقد هستم که رامبد جوان و پیمان قاسم‌خانی هم مستحق دریافت سیمرغ بودند و به نظرم فیلم کمدی خیلی آن زمان مورد توجه نبود.»

بازیگر فیلم «دارکولا» در بخش دیگر این برنامه درباره همکاری با رضا عطاران و ویژگی هایی که به عنوان بازیگر کمدی دارد توضیح داد: «رضا خیلی بازیگر خوبی است و به بازی او اعتقاد دارم. نکته مثبتی که من در بازی رضا می‌بینم شسته و رفته بودنش است، رضا هیچگاه کار اضافه‌ای در بازی اش انجام نمی دهد که لوس شود و همیشه در یک حد و اندازه استاندارد قرار دارد. من همیشه در کارهایی که با او همکاری داشته‌ام از بازیگری اش آموخته‌ام.»

در ادامه این برنامه تماس‌های تلفنی با سامان مقدم کارگردان دو قسمت فیلم «نهنگ عنبر» و سریال «دیوار به دیوار» و همچنین بهروز شعیبی کارگردان سریال «پرده نشین» برقرار شد و این دو از ویژگی‌های مثبت آسایش در بازیگری گفتند.

او در پایان نظر خود را درباره بهترین بازیگران امروز سینمای ایران اینطور بیان کرد: «به نظرم نوید محمدزاده بی نظیر است و وقتی که جلوی دوربین می‌رود فوق العاده است، بازی‌اش در «ابد و یک روز» را خیلی دوست دارم، به قول معروف کارش را بلد است.»

این بازیگر افزود: «در بین بازیگران زن هم پریناز ایزدیار در «ابد و یک روز» خیلی خوب بود، اما متاسفانه دچار مشکلی شد که برای من هم پیش آمد، پس از آنکه یک بازیگر زن در فیلمی خوب بازی می‌کند، پیشنهادهای تکراری زیادی به او می‌شود.»

او در پاسخ به سوال جیرانی که نقش ایزدیار را در «شهرزاد» دوست داری؟ گفت: «این سریال را نگاه نمی‌کنم و دشمنی هم با کسی ندارم، بلکه ترجیح می‌دهم فیلم‌های خارجی نگاه کنم.»

آسایش همچنین گفت: «در بین هم نسلان خودم هم لیلا حاتمی را خیلی دوست دارم.»
منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین