پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00020:00 - 1396/06/26

دارندگان سهام عدالت که اطلاعاتشان ناقص است بخوانند

دارندگان سهام عدالت نیازمند اصلاح اطلاعات، به دفتر تعاونی سهام عدالت مراجعه کنند

به گزارش کارگرآنلاین، مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان زنجان و عضو هیات مدیره اتحادیه سهام عدالت استان زنجان گفت: پرونده سهام عدالت آن دسته از سهامدارانی که کد ملی آنان در سامانه ثبت نمی شود و نیاز به اصلاح اطلاعات دارد برای این کار باید به دفتر تعاونی سهام عدالت مراجعه کنند.

ناصر حسینخانی افزود: برخی از دارندگان سهام عدالت پس از مراجعه به سایت با مشکل تایید نشدن کد ملی خود مواجه شده اند که این مساله از ناقص بودن اطلاعات ثبتی صاحب سهام نشات می گیرد.وی یادآورشد: نزدیک به سه هزار نفر از دارندگان سهام عدالت استان زنجان در این شرایط قرار دارند.

حسینخانی از بازشدن سامانه برای ثبت اطلاعات جدید از مهر خبر داد و اظهار کرد: پس از مراجعه صاحبان سهام عدالتی که پرونده آنان نیاز به اصلاح دارد، دفاتر تعاونی، اصلاحات مورد نیاز را انجام می دهند و شماره شبای آنها ثبت می شود.مدیرعامل شرکت تعاونی شهرستان زنجان گفت: پیش از این امکان ثبت اطلاعات سهام عدالت در دفاتر پستی بود، اما جهت اطمینان بیشتر برای ثبت و اصلاح اطلاعات، دارندگان این سهام باید به طور مستقیم به دفتر تعاونی مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: از امروز به بعد هر شخصی که قصد وارد کردن شماره شبای خود را داشته باشد، واریز سود سهام عدالت وی به مرحله دوم موکول می شود چرا که روند تایید شماره شبا زمان بر بوده و از همین رو افرادی که از این تاریخ به بعد شماره شبا را وارد می کنند اطلاعات آنان برای مرحله دوم ثبت می شود.

حسینخانی با بیان اینکه به ازای هر سهم معادل ۱۵۰ ریال سود پیش بینی شده است، ادامه داد: در مرحله اول سود سهام عدالت برای دهک های اول و دوم جامعه که مشمول جامعه تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد است، واریز می شود و این برنامه در دست بررسی سازمان سهام عدالت قرار دارد.

وی تاکید کرد: بر اساس اعلام تهران ۶۷ هزار نفر از این استان شماره شبای خود را وارد نکرده بودند که این رقم هم اکنون به ۳۷ هزار نفر رسیده است.سهام عدالت از سال ۸۸ برای متقاضیانی که اطلاعات خود یا خانوارشان را ثبت کرده بودند، صادر شد که در سال جاری نخستین مرحله سود این اوراق واریز خواهد شد.
منبع: ایرنا

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین