پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:30 - 1396/06/29

آبروریزی پرسپولیسی‌ها در سطح جهانی تکرار شد! + عکس

قطعا یکی از شیرین‌ترین خاطرات سال‌های اخیر هواداران پرسپولیس مربوط به پیروزی 4بر2 این تیم برابر استقلال در داربی82 می‌شود.

به گزارش کارگرآنلاین،  قطعا یکی از شیرین‌ترین خاطرات سال‌های اخیر هواداران پرسپولیس مربوط به پیروزی 4بر2 این تیم برابر استقلال در داربی82 می‌شود؛ مسابقه‌ای که در آن سرخپوشان توانستند با نتیجه‌ای پرگل تیم پرویز مظلومی را از پیش رو بردارند و به نوعی نماد «چهار» هواداران استقلال را تحت تاثیر قرار بدهند. آن مسابقه اگرچه برای سرخ‌ها مملو از خاطرات خوش است، اما یک قاب تلخ هم دارد؛ جایی که اواخر نیمه اول به سود پرسپولیس اعلام پنالتی شد و بر سر زدن این ضربه درگیری پیش آمد.

در شرایطی که مهدی طارمی تا قبل از این ضربه دو گل زده بود و می‌توانست با به ثمر نشاندن این توپ هت‌تریک کند، ابتدا رامین رضاییان توپ را برداشت تا پنالتی بزند، اما طارمی ناراخت شد و همان‌جا وسط زمین بین این دو نفر کشمکش رخ داد. تنش چنان بالا گرفت که بازیکنان پرسپولیس واسطه شدند و توپ را از رامین گرفتند تا طارمی پنالتی بزند. مهدی هم اگرچه اول امتناع کرد، اما در نهایت پذیرفت و مطابق انتظار پنالتی‌اش را خراب کرد!


ممکن است خیلی‌ها فکر کنند چنین اتفاقاتی فقط در فوتبال آماتور ایران رخ می‌دهد، اما یکشنبه‌شب در مسابقات دسته اول لیگ فرانسه و در جریان بازی پاری‌سن‌ژرمن و لیون اتفاقی رخ داد که یاد و خاطره آن داستان طارمی و رضاییان را برای ایرانی‌ها زنده کرد. موضوع این بود که در دقیقه80 این مسابقه و زمانی که بازی یک بر صفر به سود تیم پاریسی در جریان بود به سود این تیم اعلام ضربه پنالتی شد، اما بر سر زدن آن بین نیمار و کاوانی اختلاف شدید پیش آمد.


باورکردنی نبود که گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان که شروع خوبی هم در پاریس داشته به خاطر زدن این ضربه این همه ولع به خرج بدهد، اما نیمار به کمک هموطنش دنی آلوز سعی کرد توپ را بقاپد و ضربه را بزند که کاوانی مقاومت کرد. جرو و بحث بین این دو بازیکن حتی تا زمانی که کاوانی توپ را روی نقطه پنالتی می‌کاشت هم ادامه یاقت و شاید همین مساله در خراب شدن ضربه کاوانی موثر بود. جالب است که اونای امری هم بعد از بازی موضع مقتدرانه‌ای نگرفته و گفته خود این دو بازیکن باید در مورد اینکه چه کسی پنالتی‌ها را بزند توافق کنند!

بانک ورزش

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین