پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00020:52 - 1396/07/17

ماجرای فردی که به اسیدپاشی اصفهان اعتراف کرد

حتی خودش هم ادعا‌هایی را مطرح کرده بود، اما ما نپذیرفتیم.چون این جرم زوایایی داشته که شامل حال این فرد نمی‌شده و به همین جهت ما آن را نپذیرفتیم.

به گزارش کارگرآنلاین، سردار محمدرضا مقیمی در بخشی از گفتگوی خود با اعتماد درباره پرونده اسیدپاشی گفت: شخصی داشتیم که خیلی گزینه‌هایش به این اسیدپاشی نزدیک بوده و حتی خودش هم ادعا‌هایی را مطرح کرده بود، اما ما نپذیرفتیم.چون این جرم زوایایی داشته که شامل حال این فرد نمی‌شده و به همین جهت ما آن را نپذیرفتیم.

از جایش خبر داشتید؟
جای دقیق که نه، نقطه را او تعیین می‌کرد، اما فضا و جغرافیای جرم را ما پیش‌بینی کرده بودیم. این‌ها حرف‌هایی است که تا حالا نزده بودم، خاطرم هست که آن زمان من به رییس وقت جرایم جنایی آگاهی ناجا ماموریت دادم که به این موضوع رسیدگی کند و واحدی از تهران را به اصفهان فرستاده بودیم که این واحد در منطقه حضور داشت. همان طور که گفتم به فاصله یکی دو دقیقه از چهارمین حادثه هم رییس پلیس آگاهی استان اصفهان و هم تیمی که از تهران به آنجا رفته بودند به محل رسیدند.

اما مجرم دستگیر نشد؟
قطعا اگر فضا فضای آرامی وجود داشت و مجرم احساس خطر نمی‌کرد که احتمال دستگیری‌اش بالاست بیرون می‌آمد و ما می‌توانستیم دستگیرش کنیم. ما برنامه‌ریزی‌هایی داشتیم و در آن جغرافیای جرم و ساعت‌هایی که مجرم کار خودش را انجام داده بود، پیک زمانی و جغرافیای جرم برای ما معلوم بود و پیش‌بینی ما این بود که دستگیرش می‌کنیم، اما متاسفانه کمی شلوغ شد و برخی رسانه‌ها جلوجلو حکم اعدام برای مجرم صادر کردند و فضا طوری شد که متهم دیگر بیرون نیامد و به عبارتی صحنه را ترک کرد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین