پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:24 - 1396/07/20

نظر بهاره رهنما درباره بی ادبی مهراب قاسم خانی به بهنوش بختیاری

بهاره رهنما در پاسخ به این سوال که چه تحلیلی درباره اختلاف رخ داده میان مهراب قاسم خانی و بهنوش بختیاری که از پخش یک تیزر تبلیغاتی شروع شد دارد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش کارگرانلاین، بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون، در بخشی از گفتگوی خود با خبرگزاری برنا در پاسخ به این سوال که چه تحلیلی درباره اختلاف رخ داده میان مهراب قاسم خانی و بهنوش بختیاری که از پخش یک تیزر تبلیغاتی شروع شد دارد توضیحاتی ارائه داد.

رهنما گفت: ببینید مهراب بسیار آدم خوش قلب وطنازی است ؛ در تمام سال هایی که با این خانواده فامیلی و قرابت داشتم همیشه من و مهراب با هم برخوردهای بامزه و کل کل و حاضر جوابی و... داشتیم. در اینکه هم خودش و هم همسرش بسیار خوش قلب  و مهربان هستند  شکی ندارم ولی بهتر بود که این مسأله بین خودش و خانم بختیاری حل می شد.

وی ادامه داد: منش من این است که طرف اگر به من نزدیک است خودم به او بگویم فلانی این مطلب را که گذاشتی من را ناراحت کرده و... چون من از مادرم یاد گرفتم که هیچ وقت از خانه یک زن صدا نباید بیرون برود یا قهروآشتی زن و شوهر را کسی بفهمد، خانواده سینما و تلویزیون و هنرمندان نیز همین هستند و نباید این اتفاق ها به بیرون برود. من می دانم که بهنوش ناراحت شده اما در مورد اینکه مهراب هم خواسته باشد بی ادبی کند مطمئنم که چنین قصدی را نداشته است. شاید خنده اش از شکل ساخت آن تیزر بوده نه بهنوش چون به هرحال خیلی مهم است زمانی که شخصی وظیفه تولید کار تبلیغاتی را قبول می کند خوش سلیقه گی داشته باشد.

در پایان گفتنی است که چند روز پیش تیزر تبلیغاتی با حضور بهنوش بختیاری در فضای مجازی پخش شد که کیفیت آن تیزر مهراب قاسم خانی را برآن داشت تا مطلبی با کنایه و طنازی منتشر کند. وی با انتشار پستی از خود در صفحه اینستاگرامی اش نوشت :

دیروز سیامک انصاری نامرد برام یه تیزر تبلیغاتى داخلى جدید فرستاد که نمیتونم بگم چه تیزرى  بود، ولى اونقدر خندیدم داشتم خفه میشدم. ریه ام رو هم که معرفى کرده بودم خدمتتون… هیچى دیگه، نتیجه اش شده این…

پ.ن اول: تا من باشم به مردم نخندم
پ.ن دوم: نگران نباشید. قول میدم نمیرم. اصلاً دلم نمیخواد روى سنگم بنویسن از خنده مرد. خیلى ضایعه.

پس از آن بهنوش بختیاری در واکنش به این حرکت قاسمخانی نیز سکوت نکرد و نوشت : حسادت غلبه می کنه ناجور / آرزو میکنم رفقا من از بیکاری در بیانو دست از سر ما بردارن.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین