پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:18 - 1396/08/03

شاکیان پرونده آزار جنسی کارگردان مشهور به بیش از ۲۰۰ نفر رسید

جولین مور در میان مدعیان تازه پرونده آزار جنسی در هالیوود به لس‌آنجلس تایمز، از دریافت صدها داستان توجه جنسی ناخواسته از جانب توباک گفته است؛ در حالی‌که توباک اخیراً اتهامات را رد کرده است.

به گزارش کارگرآنلاین، بیش از 200 زن در تماس با روزنامه لس‌آنجلس تایمز جیمز توباک را به آزار جنسی متهم کرده‌اند. اتهامات که هنوز تأیید نشده‌اند دو روز پس از انتشار بازپرسی از رفتار کارگردان 72 ساله مطرح شد که 38 زن کارگردان را به آزار جنسی آنان متهم کرده بودند.

مقاله لس‌آنجلس تایمز اشاره می‌کند که بسیاری از شاکیان جدید ماجرا را با همان جزییات مقاله نخست بیان کرده‌اند که در آن جیمز تابوک در نیویورک آنان را ملاقات کرده و به آنان پیشنهاد نقش‌های در فیلم‌های پیش‌رو می‌داده پیش از آنکه  به روشی نامناسب با آنان رفتار می‌کرده است.

توباک به روزنامه لس‌آنجلس تایمز پاسخی نداده است. او آنچه در این مقالات منتشر شده است را رد می‌کند و گفته است هیچگاه زنی را ملاقات نکرده است یا اگر ملاقاتی داشته «برای پنج دقیقه بوده و من خاطره‌ای ندارم.» توباک مدعی شده است برای 22 سال گذشته از لحاظ بیولوژیکی این اعمال برایش غیرممکن بوده است.
منبع: تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین