پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:53 - 1396/08/06

با حضور اسحاق جهانگیری؛

نمایشگاه مطبوعات افتتاح شد

بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها صبح امروز با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش کارگرآنلاین، بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها روز گذشته با حضور بیش از 940 رسانه در 10 گروه اصلی و پنج گروه فرعی و در مساحتی بالغ بر 13 هزار متر مربع در محل مصلی تهران آغاز به کار کرد.

حسین انتظامی؛ معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از این رویداد به عنوان «ضیافت سالانه» اهالی مطبوعات یاد کرده که به میزبانی رسانه‌ها انجام می‌شود.

وی در توئیتی عنوان کرد: مطبوعات برای آنکه نماینده مردم باقی بمانند به تنظیم مستمرخود با موکلان نیازمند هستند.

به گزارش تسنیم، در حالیکه قرار بود افتتاحیه رسمی این نمایشگاه روز گذشته برگزار شود اما به امروز موکول شد تا با حضور معاون اول رئیس‌جمهور به‌صورت رسم افتتاح شود.

براساس اعلام کمیته اطلاع‌رسانی در نمایشگاه امسال 100 ماهنامه، 54 هفته‌نامه، 30 دوهفته‌نامه، 20 دوماهنامه، 52 فصلنامه، بیش از 115 رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، 70 رسانه غیرسراسری (محلی، منطقه‌ای و استانی) و بیش از 60 روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.

همچنین بیش از 80 رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، 80 رسانه فرهنگی و هنری، بیش از 80 غرفه در گروه تخصصی، 30 غرفه در گروه خانواده و 20 غرفه در گروه دین و اندیشه به نمایشگاه مطبوعات امسال آمده‌اند.

علاوه بر ادارات کل ارشاد استان‌ها و برخی خانه‌های مطبوعات استانی بیش از 55 رسانه استانی، منطقه‌ای و محلی با مساحتی حدود هزار مترمربع در نمایشگاه حضور دارند.

این نمایشگاه تا 12 آبان از ساعت 9:30 تا 20:30 میزبان بازدیدکنندگان است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین