پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:16 - 1396/08/06

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس:

تعطیلی کارخانجات و مراکز صنعتی اشتغال‌زایی را تخریب می‌کند/ تعطیلی مراکز صنعتی نشان از عدم‌ حمایت از تولید ملی را دارد

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعطیلی کارخانجات و مراکز صنعتی اشتغال‌زایی را تخریب می‌کند، گفت: تعطیلی مراکز صنعتی نشان از عدم‌حمایت از تولید ملی را دارد.

به گزارش کارگرآنلاین، سیدحسین نقوی حسینی درباره وضع کارخانجات و مراکز صنعتی اظهار کرد: تعطیلی کارخانجات صنعتی در کشور یک معضل جدی است.

وی ادامه داد: تعطیلی مراکز صنعتی نشان از عدم حمایت از تولید ملی را دارد، اگر تولید ملی مورد حمایت قرار بگیرد که این حجم کارخانه و مراکز صنعتی تعطیل نمی‌شود.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تعطیلی کارخانجات و مراکز صنعتی اشتغال‌زایی را تخریب می‌کند به فارس گفت: باید از صنعت به طرق مختلف حمایت کنیم تا شاهد اشتغال‌زایی و کاهش درصد بیکاری باشیم.

سرمایه‌گذاری دولتی باید مدیریت کارخانه وارنا را برعهده بگیرد
نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به‌طور مثال مدیریت سرمایه‌گذاری دولتی باید مدیریت کارخانه وارنا را برعهده بگیرد، افزود: وارنا ازاین‌دست کارخانجات در آستانه تعطیلی قرار دارد که روزی هزار نفر اشتغال‌زایی داشت.

نقوی حسینی با بیان اینکه این قبیل کارخانجات تسهیلات بانکی کلانی دریافت کردند، اضافه کرد: ولی متأسفانه در بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی خود مشکل داشتند و این اقساط را پرداخت نکردند.

وی با تأکید بر اینکه مطالبات بانک‌ها هم باید تعیین تکلیف شود، تصریح کرد: نیایند وام و تسهیلات را بگیرند ولی اقساط را پرداخت نکنند.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید بستر حمایتی از صنعت را طوری تعیین تکلیف کرد که مراکز صنعتی به تعطیلی کشیده نشوند، تا ادامه حیات داشته باشند و به تعطیلی کشیده نشوند و اشتغال‌زایی هم با مشکل مواجه نشود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین