پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:20 - 1396/08/30

تکلیف طاهری در پرسپولیس مشخص شد

با جلسات برگزار شده کنار رفتن قطعی مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس از سمتش قطعی شد و طی امروز و فردا حکم سرپرستی برای یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه صادر خواهد شد.

به گزارش کارگرآنلاین، بیش از دو هفته از خبر استعفای علی اکبر طاهری از مدیریت باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد و این در حالی است که او باوجود اینکه روز گذشته در جلسه هیات مدیره شرکت کرد اما وضعیتش برای ادامه فعالیت در پرسپولیس تا روز گذشته نامشخص بود.

البته در جلساتی که روز قبل بین اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد درنهایت کنار رفتن طاهری از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس قطعی شد و طی چند روز آینده استعفای او توسط هیات مدیره پذیرفته خواهد شد.

در راستای همین موضوع علی اکبر طاهری امروز به دیدار مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان خواهد رفت و طی جلسه‌ای که فردا توسط اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد استعفای او از مدیرعاملی پرسپولیس پذیرفته می‌شود. در صورتی که فردا استعفای طاهری پذیرفته شده و کنار رفتنش از مدیرعاملی این باشگاه قطعی گردد حکم سرپرستی پرسپولیس برای حمیدرضا گرشاسبی عضو هیات مدیره این باشگاه صادر خواهد شد و در صورتی که عملکرد وی در سمت جدید مفید و موثر باشد آن زمان حکم مدیرعاملی برای او صادر خواهد شد.

البته طاهری که بازنشسته هم هست در صورتی که بخواهد عضو غیرموظف (یعنی عضوی که حقوق و مزایا از پرسپولیس دریافت نکند) باشد می‌تواند کماکان در عضویت هیات مدیره این باشگاه مشغول به کار باشد اما اگر بخواهد عضو موظف و حقوق‌بگیر باشد به دلیل مشکل قانونی و منع اشتغال به کار بازنشستگان طبق استفساریه جدید مجلس او نمی‌تواند در عضویت هیات مدیره باشد و در این صورت فرد دیگری به عضویت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خواهد آمد.

البته گرشاسبی هم بازنشسته است اما از آنجایی که او ایثارگری و حضور در جنگ تحمیلی و جبهه‌های جنوب کشور را در کارنامه دارد و همچنین بازنشسته وزارت ورزش و جوانان است منعی برای ادامه کار در این باشگاه نخواهد داشت.
منبع: فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین