پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00020:29 - 1396/09/04

چهارخطه شدن جاده کرج-چالوس

خبر خوب برای مسافران جاده شمال

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز اعلام کرد که با برنامه ریزی انجام شده ، بخشی از جاده کرج-چالوس با مشارکت سرمایه گذار خارجی 4 خطه می شود.

به گزارش کارگرآنلاین، تقی رضایی روز پنجشنبه اظهار داشت: با توجه به اینکه جاده کرج- چالوس یکی از مسیرهای پرتردد و پر حادثه کشورمحسوب می شود و بیشتر مواقع ترافیک سنگین این جاده برای مسافران مشکلاتی را در پی دارد لیکن همین امر سبب شده تا با سرمایه گذار چینی برای بررسی پروژه 4 خطه کردن محور کرج – چالوس نشست برگزار شود.

وی ادامه داد:قرار است شرکت هارزون چین ازسه راهی شهرستانک تا تونل کندوان در جاده کرج- چالوس را چهار خطه کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: موقعیت استراتژیک استان البرز و همجواری باپایتخت وارتباط آن با استان های شمالی و مرکزی ایران موجب شده تا اقداماتی برای توسعه راه های البرز به عمل آید.

وی گفت : استان البرز نیازمند اجرای پروژه های مختلف ریلی وجاده ای است که برخی از پروژه ها اکنون در مرحله اجراست و مابقی در مرحله مطالعات و انتخاب پیمانکار است.

رضایی خاطر نشان کرد: با اجرای این پروژه ها استان البرز به قطب پروژه های مهم راه سازی در کشور تبدیل می شود.

وی یکی از پروژه های بسیار مهم و استراتژیک برای استان البرز و همچنین سایر استان ها به لحاظ کاهش ترافیک، ایمنی و سهولت درعبور و مرور مسافران چهار خطه کردن محور کرج چالوس دانست و بیان داشت: امیدواریم درآینده نزدیک با ورود سرمایه گذار خصوصی در بخش راه سازی شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

این مسئول از بخش خصوصی خواست تا با هماهنگی بیشتر با اداره کل راه و شهرسازی نسبت به مطالعه و بررسی این پروژه وپیشنهاد لازم اقدام نمایند.

جاده کرج - چالوس یکی از مسیرهای پرتردد و گردشگری کشور است که در ایام تعطیل سال به دلیل ترافیک بالا یکطرفه می شود.

ایرنا

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین