پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:49 - 1396/09/29

تاجگردون:

نماینده مجلس هیچ کاری هم نکند باید ۱۰ میلیون تومان بگیرد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نماینده مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون خدمات مدیریت کشوری در تراز مدیران عالی کشور است و بر اساس این تراز اگر هیچ کاری هم نکند حقوقش بر اساس قانون، بیش از ۱۰ میلیون تومان است.

به گزارش کارگرآنلاین، غلامرضا تاجگردون افزود: اما حقوق نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حدود 6 سال گذشته از 5 میلیون و 700 هزار تومان بیشتر نشد.

وی ادامه داد: هر نماینده مجلس دو کارت دارد که یک کارت مربوط به خودش است و کارت دیگر شامل هزینه هایی مانند دفاتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که مثلاً برای یک دفتر شهرستان حدود 6 میلیون تومان هزینه در نظر گرفته می شود.

تاجگردون گفت: همچنین حدود 600 هزار تومان هزینه تلفن همراه نماینده پرداخت می شود در صورتی که نمایندگان شاید بیش از این مبلغ مکالمه کاری دارند.

وی با بیان اینکه دو میلیون و 900 هزار تومان برای حقوق نیروهای همراه نمایندگان پرداخت می شود، ادامه داد: هزینه سه بلیط هواپیما برای هر ماه اگر یک نماینده سفر کاری داشته باشد پرداخت می شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس همچنین در حدود 250 میلیون تومان برای نماینده مجلس شورای اسلامی که از شهرستان به تهران می آید منزل مسکونی رهن می کند و در پایان دوره از او می گیرد.

تاجگردون اضافه کرد: نماینده مجلس اضافه کار و مأموریت ندارد.

وی با تکذیب افزایش 70 درصدی حقوق نمایندگان گفت: این موضوع حقیقت ندارد و حقوق نمایندگان افزایشی نداشته است.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین