پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:06 - 1396/09/30

پیام رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسری نماز

مسئولان باید امکانات گسترده خود را در خدمت دعوت به نماز بگذارند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: مسئولان مؤمن در نظام اسلامی باید امکانات گسترده‌ی خود را در خدمت دعوت به نماز بگذارند.

به گزارش کارگرآنلاین، حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی به بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با تأکید بر لزوم بکارگیری همه امکانات برای دعوت به نماز، افزودند: برگزارکنندگان این گردهمایی سالیانه این توفیق بزرگ الهی را قدر بدانند و با پافشاری بر این خط مستقیم، بدانند که خدا با صابران و استقامت‌ورزان است.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دعوت به نماز، دعوت به زیباترین جلوه‌های زندگی است، زیرا نماز، فصلی از زندگی است که در آن انسان در برابر آفریننده و دارنده‌ی همه‌ی نیکیها و زیبائیها، به عرض نیازی عاشقانه میپردازد و بر عیار زیبائی و نیکی روان و دل خویش میافزاید. این حجم عظیم و زبان مؤثرِ توصیه به ذکر و نماز در قرآن و حدیث، نشانه‌ی همین ویژگی در دعوت به نماز است. بندگان صالح و نیکوکار خداوند باید این را درسی برای خود بدانند و به نماز دعوت کنند. مسئولان مؤمن در نظام اسلامی باید امکانات گسترده‌ی خود را در خدمت این دعوت بگذارند. روحانی، معلّم، مربّی، مدیر و مسئول در همه جا مخاطبان و دائره‌ی نفوذ خود را به این سو بکشانند و از آنان دعوت‌کننده به خدا و نماز بسازند.

شما برگزارکنندگان این گردهمائی سالیانه بویژه عالم مجاهد و با اخلاص حجة‌الاسلام آقای قرائتی، این توفیق بزرگ الهی را قدر بدانید و بر این خط مستقیم پای بفشارید و بدانید -و می‌دانید- که خدا با صابران و استقامت‌ورزان است.

والسلام علیکم و رحمة‌الله

سیّدعلی خامنه‌ای

29 آذر

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین