پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:02 - 1396/10/07

هواپیمای اختصاصی وزرا کار دست رئیس جمهور داد

نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار صدور دستور سریع مبنی بر ممانعت از سفر وزیران با هواپیمای اختصاصی شدند.

به گزارش کارگرآنلاین، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (چهارشنبه 6 دی 96) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

محمد عزیزی نماینده مردم ابهر در تذکری به وزیر صنعت خواستار توقف خط تولید پراید شد و عنوان کرد: که با توجه به اینکه این خطوط جان بسیاری از هموطنانمان را می‌گیرد توقف خط تولید آن ضروری است.

محمدرضا صباغیان و اکبر رنجبرزاده نمایندگاه مهریز و اسدآباد در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کردند که چرا علی‌رغم قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر امحال سه ساله به وام‌های کشاورزی، وام بانک ها به کشاورزان برای بازپرداخت فشار وارد می‌کند.

علی‌محمد شاعری نماینده مردم بهشهر در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار اختصاص مشوق و جایزه صادراتی برای مرکبات شد.

قاسم میرزایی نکو نماینده مردم فیروزکوه به اتفاق 12 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر امور خارجه عنوان کردند که چرا نماینده جمهوری اسلامی ایران به هنگام رای‌گیری در محکومیت جنایات و کشتار مردم مظلوم میانمار در مجمع سازمان ملل حضور نداشته است.

رسول خضری نماینده مردم سردشت در تذکری به وزیر کشور خواستار برخورد جدی و عاجل با عاملین قتل دو جوان کولبر مرزی روستای بیتوش شهرستان سردشت شدند که شب یکشنبه این هفته جان خود را از دست دادند شد.

احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه به رئیس‌جمهور درمورد بی‌توجهی به مبارزه با قاچاق کالا و ارز و عدم کارایی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تذکر داد.

ولی داداشی نماینده مردم آستارا در تذکری به وزیر امور خارجه عنوان کرد که چرا در تمدید پروتکل گذر مرزی 45 کیلومتری مرزنشینان با کشور جمهوری آذربایجان کوتاهی می‌کنید.

علی مطهری، طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی،‌ فاطمه سعدی و محمود صادقی نمایندگان تهران در تذکری به وزیر دادگستری عنوان کردند که علت بی‌توجهی به متهمان (رضا شهابی و مهدی خزعلی) علی‌رغم وضعیت وخیم جسمی آنها چیست؟

محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در تذکری به وزیر علوم عنوان کرد که دانشگاه پیام نور کشور از ضعف و مدیریت شدید و پس رفت روز افزون رنج می‌برد و اقدام فوری در این باره مورد انتظار است.

محمدجواد فتحی و محمدجواد نجفی نمایندگان تهران در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار صدور دستور سریع مبنی بر ممانعت از سفر وزیران با هواپیمای اختصاصی شدند.

منبع:فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین