پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:32 - 1396/10/12

روحیه شجاعت، فداکاری و ایمان ملت مانع اعمال دشمنی

دشمنان در قضایای اخیر با پول، سلاح و سیاسیت هم‌پیمان شدند تا برای نظام مشکل ایجاد کنند

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به حوادث اخیر و تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی، گفتند: آنچه که مانع دشمن و اعمال دشمنیِ اوست، وجود روح شجاعت، فداکاری و ایمان در ملت است.

به گزارش کارگرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در ادامه دیدارهای هفتگی رهبر معظم انقلاب اسلامی با خانواده‌های معزز شهیدان، ظهر امروز (سه شنبه) جمعی از خانواده‌های شهدای دوران دفاع مقدس با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار هفتگی با تعدادی از خانواده‌های معظم شهیدان، عزت و امنیت و پیشرفت ملت ایران را مدیون فداکاری و از جان‌گذشتگی شهدا دانستند و با اشاره به حوادث اخیر و تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی، گفتند: آنچه که مانع دشمن و اعمال دشمنیِ اوست، وجود روح شجاعت، فداکاری و ایمان در ملت است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به این واقعیت که دشمن همواره منتظر فرصت و رخنه برای ورود و ضربه‌زدن به ملت ایران بوده است، افزودند: در قضایای چند روز اخیر، دشمنان ایران با ابزارهای گوناگونِ در اختیارشان از جمله پول، سلاح، سیاست و دستگاه امنیتی هم‌پیمان شدند تا برای نظام اسلامی مشکل ایجاد کنند.

ایشان گفتند: من در خصوص این قضایا حرف‌هایی دارم و در وقت آن با مردم عزیزمان سخن خواهم گفت.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به نقش مهم روحیه شجاعت و فداکاری در جلوگیری از اِعمال دشمنیِ دشمنان، شهیدان را نمونه کامل این روحیه و مجاهدت خواندند و افزودند: ملت ایران تا ابد مدیون شهیدان عزیزی است که دل از خانه و خانواده خود کندند و در مقابل دشمن خبیثی سینه سپر کردند که مورد حمایت غرب و شرق و ارتجاع منطقه بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای وضع تأسف‌بار برخی کشورهای منطقه غرب آسیا و شمال افریقا را یادآور شدند و گفتند: اگر در جنگ تحمیلی پای دشمن بعثی به کشور باز می‌شد، به هیچ چیز رحم نمی‌کردند و وضعی به مراتب بدتر از وضعیت امروز لیبی و سوریه، برای ایران بوجود می‌آمد.

ایشان با تجلیل از خانواده‌های شهدا، افزودند: ارزش کار پدران و مادران شهدا و شجاعت و فداکاری آنان کمتر از جوانان شهیدشان نیست و حق بزرگی بر کشور دارند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین