پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:14 - 1396/10/13

پیشگوی معروف زلزله به وزارت اطلاعات احضار شد

من از حدود 5 سال قبل تصمیم گرفتم کانالی برای اطلاع‌رسانی پیش‌بینی‌هایی که در مورد احتمال وقوع زلزله می‌کنم دایر کنم.

به گزارش کارگرآنلاین، علی‌اصغر برهمند، مدرس دانشگاه در بخشی از گفتگو با اعتماد گفت: همه پیش‌بینی‌های ما براساس اصول علمی و با بررسی شواهد موجود انجام می‌شود. نمی‌دانم چقدر از سابقه فعالیت‌های علمی و اختراعاتی که داشته‌ام، مطلعید. بنده تاکنون بارها و بارها موفق به دریافت مدال‌های طلای فدراسیون جهانی اختراعات و ابتکارات سوییس در سال 2006 شده‌ام و در کشورهای دیگری مثل روسیه، کره جنوبی، چین و مجارستان هم در بخش اختراعات مدال طلا گرفته‌ام.

می‌خواهم بگویم با مسائل علمی و اختراعات کاملا آشنا هستم. حتی به خاطر فعالیت‌هایم پیش مقام معظم رهبری رفته‌ام و با ایشان هم دیداری داشته‌ام. پس چرا فکر می‌کنید با آدم کم‌سواد و بی‌اطلاعی طرفید که می‌خواهد با انتشار یکسری اکاذیب برای خودش شهرتی و ثروتی به هم بزند؟!

  من از حدود 5 سال قبل تصمیم گرفتم کانالی برای اطلاع‌رسانی پیش‌بینی‌هایی که در مورد احتمال وقوع زلزله می‌کنم دایر کنم. یعنی کانال چیز جدیدی نیست. خوشبختانه این کانال در چند وقت اخیر با اقبال بسیار خوبی از سوی هموطنان روبه‌رو شده که خودش می‌تواند دلیلی برای اطمینان و درستی اطلاعاتی باشد که ما منتشر می‌کنیم. اما خب طبیعی است با زلزله‌هایی که اخیرا رخ داده اقبال مردم به این کانال زیادتر شده است.

حتی الان 11 کانال دیگر به نام من فعالیت می‌کنند درحالی که هیچ کدام ارتباطی به بنده ندارند. در طول این سال‌ها بارها از سوی مراجع قضایی و اطلاعاتی احضار شده‌ام. حتی یک‌بار ریختند داخل منزل و هر چه داشتم را بردند. ولی در نهایت دادستانی خراسان اعلام کرد که برطبق بررسی‌های انجام شده برهمند مرتکب جرمی نشده و پیش‌بینی‌هایش اشکالی ندارد. البته هنوز هم احضار نهادهای اطلاعاتی ادامه دارد که در حال مذاکره و برگزاری جلساتی با آنها هستیم.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین