پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:39 - 1396/10/24

به سیاست شرم‌آور سازش با ایران پایان دهید!

«سیاست شرم آور سازش با ایران بویژه پس از آنچه در دوره هشت ساله ریاست جمهوری اوباما شاهد آن بودیم باید توسط تمام کشورهای متمدن کنار گذاشته شود...»

به گزارش کارگرآنلاین، پایگاه آمریکایی "دیلی کالر" (Dailycaller) با انتشار گزارشی به قلم یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین تحت عنوان یک "تحلیلگر سیاسی" به انعکاس دیدگاه های جنگ طلبانه و خشونت گرایانه گروهک منافقین علیه ایران پرداخته است.

پس از آنکه آمریکایی ها در راس مثلث سازماندهی ناآرامی های اخیر در ایران با استفاده از سازمان آدمکش منافقین به عنوان پادو برای ایجاد اغتشاشات با شکستی سخت مواجه شدند، اکنون رسانه های آمریکایی با معرفی گروهک منافقین به عنوان ناجی ملت ایران، تلاش می کنند این حرکت ناموفق را در فضای رسانه ای ادامه دهند.

این رسانه آمریکایی ضمن ابراز نگرانی از گسترش نفوذ ایران در منطقه و متزلزل شدن بقای رژیم جعلی اسرائیل، جمهوری اسلامی را خطری برای منافع آمریکا، اسرائیل و هم پیمانانشان معرفی می کند و با بزرگ نمایی اغتشاشات اخیر در ایران، آرزوی دست نیافتنی غربی ها را بازگو می کند.

این رسانه با چشم پوشی از حمایت های باراک اوباما از فتنه 88 و سیاست های خصمانه دولتش علیه ایران، ضمن انتقاد شدید از دولت اوباما، خواستار اتخاذ موضعی تند از سوی دولت ترامپ در مقابل ایران شده است.

در این گزارش می خوانیم:
«اعتراضات اخیر در ایران نشانه ای از شرایط مطلوب داخلی و بین المللی برای تغییر رژیم ایران است؛ موضوعی که می تواند صلح و ثبات را برای خاورمیانه و تمام جهان به ارمغان بیاورد و تنها با تغییر رژیم ایران میسر خواهد بود[!]

ایران به دنبال حمایت از تروریسم و گسترش افراط گرایی در دیگر کشورها است و سرمایه های خود را به تحقق این موضوع اختصاص می دهد اما خیزشی که توسط مردم ایران شکل گرفته تمام سطح کشور را فرا گرفته و غیر قابل توقف است.

سیاست شرم آور سازش با ایران بویژه پس از آنچه در دوره هشت ساله ریاست جمهوری اوباما شاهد آن بودیم باید توسط تمام کشورهای متمدن کنار گذاشته شود و قدم های لازم برای متوقف کردن حکومت ایران برداشته شود.

حمایت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و دیگر مقامات ارشد دولتی از تظاهر کنندگان ایرانی گامی مثبت در حمایت از مردم ایران است. این پیام حمایت باید با اقدامات عملی همراه شود.

گام هایی که در این راستا باید برداشته شود به شرح زیر است:
1. به رسمیت شناختن و ایجاد رابطه با مقاومت سازمان یافته مردم ایران؛ شورای ملی مقاومت ایران [گروهک منافقین]!
2. ارائه اینترنت آزاد به مردم ایران با توجه به محدود ساختن اینترنت توسط رژیم
3. اعمال تحریم های جدید علیه اشخاص و نهادهایی که در سانسور و سرکوب خیزش مردم ایران دست دارند.»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع مردم قم با تبیین ابعاد قضایای اخیر و اشاره به نقش آمریکا و منافقین در این ناآرامی ها گفتند: «قرائن و شواهد اطلاعاتی نشان می دهد که این قضایا سازماندهی شده بوده و در شکل گیری آن، یک مثلث فعال بوده است.

یک رأس این مثلث، امریکا و صهیونیستها بودند که طراحی را انجام دادند و چند ماه برروی این طراحی کار کردند و بنای آنها این بود که حرکت ها از شهرهای کوچک شروع شود تا به مرکز برسد.

رأس دوم این مثلث، یکی از دولتهای پولدار خلیج فارس است که هزینه این نقشه را تأمین کرد و رأس سوم نیز، پادوها بودند که مربوط به سازمان آدمکش منافقین هستند و از ماهها قبل آماده بودند.»
منبع: جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین