پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:43 - 1396/10/24

با تشکر از ترامپ، لطفا تحریم های ایران را افزایش دهید!

«معترضان ایرانی ضمن تشکر از ترامپ خواستار اعمال تحریم هایی سخت تر شدند[!] آن ها از اعضای شورای ملی مقاومت ایران هستند.»

به گزارش کارگرآنلاین، پایگاه شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا (Foxnews) با انتشار گزارشی مدعی شده است که ناآرامی های گسترده در ایران همچنان ادامه دارد و معترضین به گرمی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تشکر کرده و خواستار اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران هستند!

انتشار چنین اخباری توسط رسانه های برجسته آمریکایی حاکی از عمق بی اطلاعی آن ها از حقایق کشور است؛ جالب اینجاست که فاکس نیوز به عنوان سند خبر خود به گفته های اشخاصی که خود را عضو شورای ملی مقاومت ایران [گروهگ منافقین] معرفی کرده اند، اعتماد کرده است.

در این گزارش آمده است:
«معترضان ایرانی ضمن تشکر از ترامپ خواستار اعمال تحریم هایی سخت تر شدند؛ آن ها جان خودشان را در خطر انداخته و وعده داده اند که اعتراضاتشان را ادامه دهند[!]

یکی از معترضان ایرانی در گفتگو با فاکس نیوز از خیابان های ایران عنوان کرد: "قیام ما تازه آغاز شده است و مردم به هیچ وجه تسلیم نخواهند شد."

این معترضان از اعضای "شورای ملی مقاومت ایران" هستند که از مدت ها است توسط نظام ایران غیر قانونی اعلام شده اند. دولت ایران به صورت مستقیم مریم رجوی، رهبر این گروه را به دامن زدن بر ناآرامی های اخیر محکوم کرده است.

اظهارات روز گذشته ترامپ و مهلت 4 ماهه او به اروپایی ها برای اصلاح توافق هسته ای جراتی دوباره به معترضان ایرانی داده است؛ آن ها می گویند "صبرشان به پایان رسیده است و چیزی برای از دست دادن ندارند؛ مردم از خواسته هایشان دست نخواهند کشید."

معترضان ایرانی در گفتگو با فاکس نیوز خواستار تحریم های سخت تر شده و عنوان کردند: "آن ها باید تحریم های عمده ای علیه حکومت وضع کنند. ما از پرزیدنت ترامپ تشکر می کنیم و از تمامی حامیان مردم می خواهیم که حکومت را از همه جهت تحت فشار قرار داده و همراه با ترامپ به براندازی نظام کمک کنند."»
جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین