پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:51 - 1396/11/04

بازیگر زن شبکه جم به ایران بازگشت +عکس

رابعه اسکویی بازیگر سابق تلویزیون به ایران بازگشت.

به گزارش کارگرآنلاین، اینستاگرام منتسب به بازیگر خانم سینما و تلویزیون که ایران را به قصد ترکیه و برای همکاری با شبکه ماهواره‌ای جم ترک کرده بود، خبر از بازگشتش به ایران را داد.

این بازیگر خانم در اینستاگرام نوشت:
من بر گشتم... ایرانم... اومدم... اینجام، همینجا... یه وقتایی یه چیزایی هست که گفتنش محاله، نه که نخوای بگی، نه.. می‌خوای... حتی واژه هم براش داری... ولی نمی‌شه، به زبون میاد، ولی به گوش هیچ کس نمیاد... دلتنگی، خونه، دوست، فامیل، رفیق، صدا، هوا، خاک... خاک... خاک... وطن...!

من اینجام، تهرانم... برگشتم به عشق این خاک، به عشق مردم... رفتم به خیال هوای تازه و روزای بهتر، رفتم که نباشم... که زندگی کنم... دیدم، اما نمی‌شه... هرجا میرم باز اینجام، دلم، جونم، نفس.. نفس... نفسم اینجا بود... بی تاب بر گشتن، بی قراره بودن. بودن با مردمم... دلم زیارت خواست، چشمی سبک کنم به چار قطره اشک پای ضریح، عطر گلاب، وقت اذان، حضرت عشق... من اینجام... برگشتم... ایرانم... همینجا.. تهران... هوامو دارن، پام رو زمینه، دوستم دارن این مردمی که عشق و روح و نفس و دلیل برگشتنم به خونه ن.... یقین کردم و برگشتم... اینجام... پام رو زمینه، خونه م. همینجاست، هوامو دارن... خدایا به خاطر راهی که پیش پام گذاشتی تا برگردم، آدمایی که منو درک کنن، کمک کنن اینجا باشم ازت سپاسگزارم... الهی قربونت برم... خداوند بخشنده‌ی مهربان... شیشه را در بغل سنگ سپردم به خودت... دستم به دعا و چشمم پره اشک... خدایا دوستت دارم... سلام ایران من. سلام مردم من... سلام زندگی... سلام. سلام... سلام

به دنبال انتشار این پست، دو تن از هنرمندان کشور هم بازگشت این بازیگررا تبریک گفتند.

البته واقعی بودن این صفحه و عکس موجود در آن مشخص نیست، چون این بازیگر نوشته اینجا تهران است در حالی که عکس موجود در پست او را در حرم حضرت معصومه در قم نشان می‌دهد.

جام جم آنلاین

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین