پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:16 - 1396/11/21

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

وجود عبدخدایی برای تحلیل مسائل انقلاب غنیمت است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم نکوداشت «محمد مهدی عبدخدایی» گفت: وجود وی برای بحث و تحلیل مسائل انقلاب برای جوانان غنیمت است.

به گزارش کارگرآنلاین، آیین نکوداشت «محمد مهدی عبدخدایی» پیشکسوت و مبارز انقلاب و دبیرکل جمعیت فداییان اسلام به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر پنج‌شنبه ۱۹ بهمن با حضور حسن غفوری‌فرد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصطفی آجرلو رییس تربیت بدنی کل سپاه و مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، حجت الاسلام سید مهدی حسین‌زاده دبیرکل بنیاد قرآن، سید مهدی طالقانی فرزند آیت‌الله طالقانی، بوربور قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.
 
غفوری‌فرد در این مراسم با اشاره به خاطرات خود از دوران انقلاب گفت: وجود عبدخدایی با شهید نواب صفوی آمیخته است و خدمات بزرگی خودشان و خانواده‌شان به نظام و انقلاب داشته‌اند.
 
وی تاکید کرد: وجود وی برای بحث و تحلیل مسائل انقلاب برای جوانان غنیمت است.
 
مصطفی آجرلو نیز در این مراسم تجلیل با بیان اینکه هرکسی برای اسلام و انقلاب قدم برداشته باید او را مبارک بدانید، گفت: ما در حال حاضر که نظام جمهوری اسلامی برپاست، ابراز انقلابی‌گری می‌کنیم اما در زمان حکومت طاغوت و ظلمت افرادی امثال شهید نواب و همرزمانشان با شجاعت بر پای آرمان و اهدافشان در آن شرایط سخت ایستادند و سرمشق ما شدند و ما قدردان شما هستیم و شما را به واقع عبدخدا می دانیم.
 
بوربور هم گفت: سادگی و مردمی بودن و دوری از تشریفات از ویژگی‌های عبدخدایی است و وی وفادار به انقلاب است و به رهبری اعتقاد قلبی دارد.
 
حسین‌‌زاده هم در این مراسم گفت: بر اساس آیات قرآن افرادی چون عبدخدایی مجاهدان فی سبیل الله هستند.

بهزاد تیمورپور رییس فرهنگ‌سرای اندیشه هم در این مراسم تجلیل اظهار داشت: قدردانی و تجلیل از چنین بزرگمرد و پیشکسوت مبارز و انقلابی افتخار بزرگی برای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.
 
در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از «محمد مهدی عبدخدایی» پیشکسوت و مبارز انقلاب و دبیرکل جمعیت فداییان اسلام تجلیل و قدردانی شد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین