پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:12 - 1396/11/30

لاریجانی در صحن مجلس:

قوای سه‌گانه مبارزه با فساد را دقیق‌تر پیگیری کنند

رئیس مجلس گفت: تاکید رهبری بر مبارزه با فساد ایجاب می‌کند که ما جلسات دقیقتری در قوای سه‌گانه داشته باشیم و راهکارهای تحقق فرمایش‌های ایشان را پیگیری کنیم.

به گزارش کارگرآنلاین، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه 30 بهمن و در ابتدای نشست علنی پارلمان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم تبریز، گفت: ایشان بحث جامعی در مورد مسیر انقلاب ارائه و همچنین نقاط قوت حرکت انقلاب پس از 40 سال را عنوان کردند و آسیب‌هایی را که در این زمینه وجود دارد به خوبی مورد اشاره قرار دادند.

وی افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب بر اولویت‌های امروز کشور در مسائل اقتصادی و تولید و رفع موانع تولید و صادرات بسیار مهم بود و من از نمایندگان مجلس تشکر می کنم که در جریان بررسی لایحه بودجه سال 97 به موضوع تولید و صادرات توجه کردند و ان‌شاالله این مسیر را ادامه خواهیم داد.

لاریجانی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر توجه به مستضعفان گفت: انتقاد رهبر معظم انقلاب از غفلت در تحقق عدالت و عدالت اجتماعی در کشور  ایجاب می‌کند که قوای سه‌گانه اقدامات بیشتری در زمینه تحقق فرمایشات ایشان داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با فساد و رویکردهای ارتجاعی که بعضا مشاهده شده، ایجاب می کند که ما جلسات دقیقتری در مجلس و دولت و قوه قضائیه داشته باشیم و راهکارهای تحقق فرمایش‌های ایشان که در این مقطع انقلاب بسیار مهم است پیگیری شود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین