پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:38 - 1396/12/05

آغاز زمان همسان سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دولت تلاش می کند تا به همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال ۹۷ توجه شود و در این راستا از ابتدای سال با لحاظ تحقق کامل درآمد ۳۴۰۰ میلیارد تومانی برای ترمیم حقوق بازنشستگان، اقدامات لازم را انجام می دهد.

به گزارش کارگرآنلاین،‌ محمدباقر نوبخت گفت: برای ترمیم حقوق و در راستای همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 97 به تامین حداقل 3400 میلیارد تومان منابع نیازمند هستیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: در جریان بررسی لایحه بودجه سال 97 در مجموع با احتساب پیشنهاد دولت، 2000 میلیارد تومان منابع برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده که بیانگر کمبود 1400 میلیارد تومانی منابع برای همسان سازی در سال آینده است.

نوبخت تصریح کرد: با هماهنگی هایی که با مجلس صورت گرفت، مجوزی ارائه شد تا سازمان برنامه و بودجه بتواند از سرجمع بودجه و احیانا اموال تملیکی منابع کافی برای ترمیم حقوق بازنشستگان را در سال آینده تامین کند.

سخنگوی دولت یادآور شد: دولت تلاش می کند تا به همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 97 توجه شود و در این راستا از ابتدای سال با لحاظ تحقق کامل درآمد 3400 میلیارد تومانی برای ترمیم حقوق بازنشستگان، اقدامات لازم را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید:

سنگ‌اندازی در مسیر بازنشستگی کارگران
 

مردم و کارگران قدرت خرید خوبی ندارند
 

ویژگی‌های دستمزد سال ۹۷ کارگران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
آقای نوبخت پس کی همسان سازی حقوق در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور صورت می پذیرد.
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین