پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:14 - 1396/12/10

پورمختار:

مردم منتظر برخورد قاطع و فوری با عاملان جنایت خیابان پاسداران هستند

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: قوه‌قضائیه با آشوبگران خیابان پاسداران به سرعت و با قاطعیت برخورد کند.

به گزارش کارگرآنلاین، محمد‌علی پورمختار عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  تسنیم، با اشاره به اتفاقات چند روز گذشته در خیابان پاسداران، اظهار داشت: اقدامات غیرعاقلانه و غیر منطقی عده‌ای آشوبگر که خود را منصوب به دراویش می‌دانستند، غیرقانونی بوده و دستگاه‌های ذی‌ربط باید با جدیت با اقدامات آنها برخورد کنند.

وی با بیان اینکه این عده دست به اقدامات مجرمانه زدند، افزود: این عده دست به جنایت بزرگی زدند و با اقدامات خود 3 مأمور نیروی انتظامی و یک نیروی بسیج را شهید و همچنین به 24 تن نیز آسیب رساندند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس با تأکید بر اینکه آشوبگران با اقدامات خود حقوق مردم را نقض و به خانه‌های آنها آسیب رساندند، تصریح کرد: آنها که ادعای عرفان دارند، در عمل با این اقدامات مجرمانه خلاف این ادعا‌ها را نشان دادند.

پورمختار با بیان اینکه این آشوبگران دست به گردآوری سلاح‌های گرم و سرد برای مقابله با نیرو‌های انتظامی و امنیتی زده بودند، گفت: مردم از اقدامات اینها اعلام انزجار کردند، لذا قوه‌قضائیه تکلیف دارد که با جدیت این موضوع را پیگیری و عاملان آشوب خیابان پاسداران را مجازات کند.

وی با تأکید بر اینکه توقع جامعه برخورد جدی با عاملان قائله خیابان پاسداران است، تصریح کرد: کمیسیون قضایی مجلس نیز اتفاقات خیابان پاسداران را با حضور مسئولان ذی‌ربط در این کمیسیون بررسی می‌کند.

به گزارش تسنیم، پیش از این حجت‌الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم، از بررسی ابعاد گوناگون اتفاقات خیابان پاسداران با حضور مسئولان قوه‌قضائیه و نیروی انتظامی خبر داده بود.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین