پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:55 - 1397/02/28

نگرانی از سرنوشت نامعلوم عربستان

تازه‌ترین افشاگری درباره ولیعهد عربستان

یک شاهزاده مخالف سعودی حکام عرب را گروهی "مزدور صهیونیست‌شده" خواند که برای حفظ تاج و تخت خود همه ملت‌های عرب را تخریب کردند، وی تأکید کرد محمد بن سلمان ولیعهد سعودی صهیونیست همه امور کشور را قبضه و تکروی می‌کند.
به گزارش کارگرآنلاین، شاهزاده خالد بن فرحان آل سعود از مخالفان حکومت سعودی که مقیم آلمان است، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: به‌طور ساده باید بگویم که به‌طور کلی ما به‌واسطه یک گروه مزدورِ صهیونیست‌زده حاکم بر ملت‌های عرب خود به‌سمت مسیر نامعلوم و هولناکی در حرکت هستیم. این گروه درحال نابودی همه ملت‌های عربی و اسلامی برای بقای تاج و تخت حکومت متعفن خود است.
 
وی همچنین از تلاش سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی و فرزندش محمد برای کسب دستاوردهای "خودخواهانه" شخصی به‌زیان فلسطینی‌ها و مسئله فلسطین سخن گفت و به "حکومت ظالمانه سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی از زمان به قدرت رسیدن در عربستان و تکروی محمد بن سلمان فرزند صهیونیست او در امور عربستان" اشاره کرد.
 
این شاهزاده در محکوم کردن سیاست‌های حکام عرب ادامه داد: ما از نهایت انحطاط اخلاقی در همه سطوح سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، آموزشی، رسانه‌ای و... رنج می‌بریم.
 
وی تصریح کرد: جایگاه و وجهه عربستان با دستان آنها از یک کشور اسلامی برخوردار از بزرگترین وسعت و بیشترین ثروت خدادادی در خاورمیانه به کشوری خوار و پست تبدیل شده است که به‌طور قطع سقوط حتمی هولناکی انتظار آن را می‌کشد.
 
این شاهزاده سعودی از "شاهزاده احمد بن عبدالعزیز و شاهزاده مقرن بن عبدالعزیز خواست تا برای دخالت به‌منظور نجات مسیر حرکتی عربستان و حفظ آبروی آن تلاش کنند".
 
وی خطب به ملت عربستان گفت: "آیا شما از ماهیت عربی و اسلامی خود دست کشیده و لباس یهودیت و صهیونیسم به‌جای آن بر تن کرده‌اید؟ آیا دوران نزدیکی روابط (با رژیم صهیونیستی) از سوی منفعت‌طلبان بی‌وجدان، بی‌اخلاق و بی‌شرافت به دوران عادی‌سازی روابط منتهی شده است؟" مردم عربستان کجا هستند؟ مردم کشور حرمین شریفین کجایند؟ خاندان من کجا هستند؟
 
این شاهزاده مخالف سعودی افزود: چه به سر ما آمده است؟ آیا اجسادی بی‌روح شده‌ایم؟ آیا بار دیگر بت‌پرست شده‌ایم؟ آیا انسانیت و احساسات خود را از دست داده و نیست شده‌ایم؟ آیا ایده بیان عقیده و مخالفت با واقعیت خیانت‌آمیز موجود جزء گناه کبیره شده است؟
 
شاهزاده خالد بن فرحان چندی پیش گفته بود بعد از ظلم و ستم صورت‌گرفته علیه پدرش خاک عربستان را ترک کرده و از بیم بازداشت شدن از سوی مسئولان سعودی در آلمان اقامت گزیده است.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین