پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:15 - 1397/03/01

چهره شکسته و شوکه کننده بازیگر معروف هوادارانش را نگران کرد! +عکس

چهره «جت لی» هنرپیشه نامدار فیلم‌های رزمی در ۵۵ سالگی به شدت شکسته شده و ناراحتی‌های جسمی او نگرانی هوادارانش را در پی داشته است.
به گزارش کارگرانلاین، چهره «جت لی» هنرپیشه نامدار فیلم‌های رزمی در ۵۵ سالگی به شدت شکسته شده و ناراحتی‌های جسمی او نگرانی هوادارانش را در پی داشته است.
 
به گزارش هالیوود ریپورتر، افزایش سن و ناراحتی‌های جسمی «جت لی» هنرپیشه نامدار فیلم‌های رزمی، باعث نگرانی هواداران این هنرپیشه در مورد سلامتش شده است.
 
جت لی در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد از ناراحتی قلبی و پرکاری تیرویید رنج می‌برد و برخی آسیب‌های سرصحنه فیلم‌برداری بر سلامت او تاثیر منفی گذاشته است.
 
 
جت لی در دیداری که از «تبت» داشت در مورد مشکلات جسمی‌اش گفت. عکس او از این سفر که نحیف و شکسته نشان می‌دهد باعث واکنش هواداران در شبکه‌های اجتماعی شده و نسبت به سلامت این هنرپیشه فیلم‌های رزمی ابراز نگرانی شده است. بسیاری از هواداران که بیشتر اهل چین و هنگ کنگ هستند جت لی ۵۵ ساله را با ۲۰ سال پیش خودش زمانیکه فیلم‌های اکشن رزمی را بازی می‌کرد مقایسه می‌کنند و فضای مجازی پر شده از احساس ناراحتی هواداران برای جت لی.
 
جت لی از ۸ سالگی ورزش رزمی «ووشو» را یادگرفته و جوایز بیشماری کسب کرده است. او در زمان ریاست جمهوری ریچارد نیکسون در آمریکا با تیم ملی ووشوی چین برای اولین بار به این کشور سفر کرد. او در ۱۹ سالگی از ووشو بازنشسته شد و وارد دنیای سینما شد و اولین فیلم خود با عنوان «معبد شائولین» را ساخت که به موفقیت چشمگیری در چین رسید و در آن زمان تنها در هنگ کنگ ۲ میلیون دلار فروش داشت.
 
لی بخاطر مهارت‌های ورزشی و داشتن چهره‌ای جذاب، وارد هالیوود شد و در فیلم «سلاح مرگبار ۴» در نقش مقابل «مل گیبسون» ظاهر شد. «رومئو باید بمیرد» (۲۰۰۰) «پادشاهی ممنوعه» (۲۰۰۸) با بازی در کنار «جکی چان» و «مومیایی» ازجمله فیلم‌های موفق جت لی هستند.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین