پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:36 - 1397/03/05

برکناری یک زن در سازمان فرهنگی شهرداری،به خاطر چادری بودن

مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری هربار مرا می‌دیدند می‌گفتند که این چه قیافه‌ای است برای خودت درست می‌کنی؟! و منظورشان را نمی‌فهمیدم بعدا فهمیدم با حجاب من مشکل دارند.
به گزارش کارگرانلاین، آقای ع از مدیران جالب‌توجه حوزه فرهنگ است. او که برای مدتی طولانی در یکی از سمت‌های مهم هنری سازمان فرهنگی ــ هنری شهرداری فعال است، چندی پیش در پردیس تئاتر تهران از بازیگران شاخص سینما و تلویزیون دعوت کرده بود تا شاید در آن پردیس تحولاتی ایجاد کند، اکنون در برابر اتهامی قرار گرفته است که می‌تواند تصویر او را دگرگون کند.
 
اعظم بروجردی، نویسنده و کارگردان تئاتر، در مقام معاون هنری پردیس تئاتر تهران، آقای الف را متهم کرده است که او  را بابت حجابش از کار برکنار کرده است و او نزدیک به سه ماه است که خانه‌نشین است. بروجردی معتقد است که آقای ع به وی گفته است برای مدتی فاقد فعالیت باشد؛ اما اکنون این هنرمند متهم به ترک کار شده است و آقای ع از او حمایتی نکرده است.
 
خانم بروجردی می‌گوید که وی  بارها به او گفته است "عدم حضور هنرمندان در پردیس تئاتر تهران به‌دلیل حجاب تو بوده است" خانم بروجردی از رفتارهای این مدیر فرهنگی پرده برمی‌دارد و می‌گوید چگونه این مدیر باعث خانه‌نشینی او شده است. بروجردی در این گفتگو اشاره می‌کند که مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری نسبت به حجاب موضع دارند و تصور می‌کنند استفاده از زنان بی حجاب و آرایش کرده در صحنه نمایش  بگذارند گیراتر است. مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری هربار مرا می‌دیدند می‌گفتند که این چه قیافه‌ای است برای خودت درست می‌کنی؟! و منظورشان را نمی‌فهمیدم بعدا فهمیدم با حجاب من مشکل دارند.
 
منبع: تسنیم
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین