پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:42 - 1397/03/05

سه شایعه عجیب در مورد ملانیا ترامپ!

یکی از اتهاماتی که در اینترنت در مورد ملانیا ترامپ مشاهده می‌شود، استفاده از یک «بدل» در برخی مواقع است! این شایعه هنوز هم هوادارانی دارد؛ زیرا در اینترنت تصاویری وجود دارد که نشان می‌دهد یکی از نیروهای امنیتی محافظ وی شباهت عجیبی به او دارد.این شایعات نیز از سوی سخنگوی ملانیا به شدت تکذیب شده؛ اما هنوز هم از سوژه‌های مطرح در شبکه‌های اجتماعی محسوب شده و هوادارانی برای خود دارد!
به گزارش کارگرانلاین،  ملانیا ترامپ، بانوی اول ایالات متحده همچنان از سوژه‌های محل بحث در رسانه‌های آمریکایی است. با بستری شدن همسر ترامپ در بیمارستان برای عمل جراحی کلیه و انتشار گزارش‌های متعدد در مورد وی در رسانه‌ها، بازخوانی نظریه‌های عمده نسبت به نقش ملانیا در دیپلماسی ترامپ خالی از لطف نیست.
 
نقش همسران رؤسای جمهور آمریکا در دیپلماسی واشنگتن طی دوره‌های مختلف دارای فراز و نشیب بوده است. برخی افراد مانند «بیل کلینتون»، «فرانکلین روزولت»، «جیمی کارتر» و... دارای همسرانی بودند که در عرصه دیپلماسی بسیار مؤثر بودند؛ زیرا همسران آن‌ها دارای شخصیت حقوقی، سیاسی و آکادمیک مستقل بودند. عمده کارشناسان اعتقاد دارند «هیلاری کلینتون»، «النور روزولت»، «روزالین کارتر» و... به علت دارا بودن استقلال نظر و طی کردن مسیر پیشرفت در دانشگاه‌ها، جامعه مدنی و احزاب افرادی هستند که دخالت آنان در مقام بانوی اول در دستگاه دیپلماسی خیلی با ماهیت نهادهای تصمیم‌ساز منافات نداشت.
 
دسته دیگری از رؤسای جمهور آمریکا دارای همسرانی بودند که ترجیح دادند در فضایی خارج از عرصه دیپلماسی به عنوان یک فعال هنری یا جامعه مدنی شناخته شوند. «نانسی ریگان» همسر «رونالد ریگان»، «لیدی برد جانسون» همسر «لیندون جانسون»، «میشل اوباما» همسر «باراک اوباما»، «ژاکلین کندی» همسر «جان اف کندی» و... در این دسته قرار می‌گیرند. دسته سوم بانوان اول ایالات متحده کسانی هستند که صرفا همسر رئیس جمهور ماندند و خودشان فعالیت مستقل چندانی ندارند؛ مانند «لورا بوش» همسر بوش پسر، «پت نیکسون» همسر ریچارد نیکسون، «پتی فورد» همسر جرالد فورد و... مشهورترین نمونه‌های این دسته هستند.
 
با این حال، وضعیت در مورد خانواده ترامپ به مراتب پیچیده‌تر است. دختر و داماد ترامپ در کنار همسر وی نقش مهم و مؤثری در دستگاه دیپلماسی این کشور ایفا می‌کنند؛ به طوری که گاهی کارشناسان و ناظران از عمق تأثیر خانواده رئیس جمهور در دیپلماسی این کشور متحیر می‌شوند. به همین علت، اخبار و شایعات بسیاری در مورد ملانیا به عنوان مادر این خانواده مطرح شده که در این گزارش مشخصا سه شایعه مشهورتر را مرور می‌کنیم:
 
۱- جاسوسی روسیه:
برخی کارشناسان انگاره‌هایی در مورد روابط قدیمی میان ملانیا ترامپ و سازمان جاسوسی روسیه (کا گ پ) مطرح کرده‌اند. در حاشیه اجلاس جهانی G 20 در هامبورگ آلمان، ملانیا مدتی با پوتین مشغول گفتگو بود. این دو نفر در حاشیه شام اجلاس G20 ، در حالی که سران کشورهای مختلف جهان با یکدیگر بر سر میزها نشسته بودند، به گوشه سالن رفته و برای مدت قابل توجهی بدون واسطه و دو نفره صحبت کردند!ملانیا به شش زبان زنده دنیا مسلط است که از این نظر در تاریخ ایالات متحده بی‌نظیر است. او می‌تواند به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، صربی و اسلونیایی به راحتی صحبت کند؛ با این حال برخی افراد می‌گویند او در گفتگوی خصوصی با پوتین به زبان روسی صحبت کرده بود!با این حال باید توجه داشت که ادعای جاسوسی وی برای روسیه هیچ گاه مستند نبوده و حتی در میان خبرنگاران برجسته مخالف ترامپ نیز کسی به طور جدی از این انگاره دفاع و حمایت نمی‌کند!
 
۲- عدم اقامت در کاخ سفید!
یکی از داستان‌هایی که در مورد ملانیا در رسانه‌های آمریکایی ساخته شد، این شایعه است که همسر رئیس جمهور آمریکا ترجیح داده به جای کاخ سفید در خانه پدری خود زندگی کند! بر پایه این شایعه، ملانیا ترامپ همراه با پدر و مادر و یکی از پسران خود (بارون ترامپ) در خانه‌ای در خارج از واشنگتن اقامت کرده و صرفا در زمان ملاقات‌ها و برخی ایام خاص به کاخ سفید می‌آید!روزنامه واشنگتن پست علیرغم حفظ موضع انتقادی خود نسبت به رئیس جمهور جدید آمریکا، در گزارش اختصاصی این شایعه را صد درصد کذب خواند. استفانی گریشام، سخنگوی ملانیا ترامپ در این مورد می‌گوید: «ما به امثال این شایعات همواره می‌خندیم!»
 
 
۳- استفاده از یک بدل:
یکی از اتهاماتی که در اینترنت در مورد ملانیا ترامپ مشاهده می‌شود، استفاده از یک «بدل» در برخی مواقع است! این شایعه هنوز هم هوادارانی دارد؛ زیرا در اینترنت تصاویری وجود دارد که نشان می‌دهد یکی از نیروهای امنیتی محافظ وی شباهت عجیبی به او دارد.این شایعات نیز از سوی سخنگوی ملانیا به شدت تکذیب شده؛ اما هنوز هم از سوژه‌های مطرح در شبکه‌های اجتماعی محسوب شده و هوادارانی برای خود دارد!
منبع: فردانیوز 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین