پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:55 - 1397/03/08

دلیل عجیب فحاشی به خانم بازیگر ایرانی + عکس

مارال فرجاد عنوان کرد که مخاطبانش به خاطر نقشش در یک سریال تلویزیونی به او فحاشی کرده‌اند.
به گزارش کارگرآنلاینف مارال فرجاد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو  درباره سریال "رهایم نکن" گفت: لیلا رنگرزان من را برای این نقش انتخاب کرد، در دیداری که داشتیم نقش را توضیح داد و سپس من فیلمنامه را خواندم. ایفا در نقشی جذاب که بازیگر مقابلم امین تارخ بود از یک طرف و کار کردن با محمدمهدی عسگرپور از طرف دیگر برایم جذابیت این کاراکتر را چند برابر کرد بنابراین بازی در "رهایم نکن" را پذیرفتم.
 
فرجاد درباره علاقه اش به نقش منفی یا مثبت توضیح داد: هر نقش مثبتی یقینا به طور کامل مثبت نیست و ممکن است نقطه منفی هم داشته باشد و هر نقش منفی هم به شکل کامل منفی و بد نیست و ممکن است نقطه مثبت داشته باشد.
 
وی بازخورد مخاطبان نسبت به نقشش در سریال "رهایم نکن" را خوب و جذاب دانست و افزود: در تئاتر تجربه بازی در چنین نقش‌هایی را داشتم اما در تلویزیون این نوع نقش را برای اولین بار تجربه کردم. مخاطبان به خاطر این نقش در فضای مجازی به من فحاشی کرده و بد و بیراه می گفتند. وقتی در سریال تصادف کردم از روی ناراحتی و حرص برایم پیغام گذاشتند که خوب شد تصادف کردی و دست از سر حاجی برداشتی.
 
این بازیگر درباره پایان سریال "رهایم نکن" بیان کرد: پایان سریال قطعا غافلگیر کننده و عجیب است. ماجراها و نکات زیادی در رهایم نکن وجود دارد، علاوه بر این رازهایی در شخصیت اصلی سریال وجود دارد که چون شهره از آن اطلاع دارد به اخاذی، دلبری، گروگانگیری و تهدید اقدام می کند تا به اهدافش دست یابد.
 
وی به پایان تولید سریال "رهایم نکن" پیش از ماه رمضان اشاره کرد و افزود: "رهایم نکن" تولید بسیار خوبی داشت و علی پور کیانی تهیه کننده بسیار خوب، این سریال را مدیریت کرد. این گونه نبود که با عجله کار جلو رود بلکه از مهر 96 به مدت 7 ماه برای تولید فرصت داشتیم.
 
فرجاد درباره فعالیت‌های خود خاطرنشان کرد: چند پیشنهاد از تئاتر دارد که در حال بررسی آنهاست و هنوز قرارداد نبسته ام. همچنین سه فیلم سینمایی "اینجا خانه من است" به کارگردانی خیرالله تقیانی پور، "ماهور" به کارگردانی مجید نیامراد و "پریسا" به کارگردانی محمدرضا رحمانی را در انتظار اکران دارم. تلاش خود را کرده‌ام و امیدوارم که دفاتر پخش و تهیه کنندگان نیز تلاش کنند که این آثار در پرده اکران با استقبال مخاطب روبرو شود./رکنا 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین