پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:47 - 1397/03/23

کریمی قدوسی مطرح کرد؛

مشاور ترامپ: برای ایران در تیرماه سوپرایز داریم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اقدامات دولت آمریکا برای ایجاد ناامنی در داخل کشور ما گفت: جان بولتون یکی از مشاوران رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده که در تیرماه برای ایران سوپرایز داریم، امیدواریم سربازان گمنام این توطئه ها را خنثی کنند.

به گزارش کارگرآنلاین، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به دستگیری 27 نفر از اعضای شبکه تروریستی از سوی وزارت اطلاعات گفت: ساختار امنیتی جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته با حضور در عرصه های پیچیده مسائل امنیتی و اطلاعاتی به یک بلوغ کامل رسیده است بطوریکه اگر اراده کند می تواند بسیاری از نقشه های طراحی شده دشمنان را قبل از اجرا، کشف و خنثی کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز این توانائی و ویژگیها در نیروهای زبده و خلاق اطلاعاتی ما وجود دارد، افزود: اگر نیروهای امنیتی با همین دقت و هوشیاری کار می کردند، شاید حادثه تروریستی مجلس و برخی از مسائل دیگر که ظرف یکی و 2 سال گذشته بوجود آمد، حادث نمی شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار امیدواری کرد که این ضربات موثر و قاطع بر پیکرهای تروریستی در منطقه، ریشه اینگونه اقدامات را بخشکاند و همه توطئه هایی که از سوی دشمنان علیه کشور ما طراحی شده بخصوص در سال جاری، توسط سربازان گمنام خنثی شود.

کریمی قدوسی با اشاره به اقدامات دولت آمریکا برای ایجاد ناامنی در داخل کشور ما افزود: تیمی که ترامپ دور خود جمع کرده رسما اعلام می کنند ما می خواهیم در داخل ایران ناامنی ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: جان بولتون یکی از مشاوران رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده که در تیرماه برای ایران سوپرایز داریم و برنامه تدارک دیدیم.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اطلاعاتی که ما نمایندگان بعنوان اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس داریم، آمریکا در منطقه با کمک رژیم آل سعودی، رژیم صهیونیستی، داعش، منافقین، ضد انقلاب و با ظرفیت های مختلف و با سرپل های خود در منطقه مثل کشور امارات، در صدد ناامن کردن ایران است.

کریمی قدوسی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در 14 خرداد مبنی بر فشار عملی، گفت: انتظار این است که سربازان گمنام امام زمان (عج) قبل از وقوع هر حادثه عمانند حادثه دی ماه 96، هسته های اصلی توطئه شوم را شناسایی و قبل از اینکه آنها همدیگر را پیدا کنند، ارتباطات آنها قطع و ضربات موثر بر آنها وارد شود.

وی گفت: قطعا شناسایی اینها در این زمان خیلی ساده تر از گذشته ای که وسائل ارتباطات جمعی بین آنها از فضای مجازی برخوردار نبود، است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: شخصا به همراه برخی از همکاران در کمیسیون پیگیر اقدامات و تصمیمات دولت آمریکا علیه ایران هستیم و در کمیسیون این قضایا را دنبال می کنیم.

وزارت اطلاعات دیروز دوشنبه اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) 27 نفر از اعضای شبکه تروریستی که قصد جنایت گسترده در ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر و روز قدس را داشتند ، شناسایی و دستگیر کردند.
این افراد در راستای اهداف استکبار، قصد ناامن سازی ایران اسلامی و اجرای عملیات های تروریستی در تهران و چند شهر مهم را داشتند و با انتشار تصاویری در فضای مجازی، ملت شریف ایران اسلامی را به انتقام و قتل تهدید کرده بودند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری مقامات قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه پلیس فتا همگی آنان بازداشت شدند.
از این شبکه تروریستی مقادیر زیادی سلاح و مهمات شامل چندین قبضه اسلحه کلاشینکف، کلت، نارنجک جنگی، بمب و تجهیزات ساخت مواد انفجاری کشف و ضبط شده است.
منبع: افکار نیوز

بیشتر بخوانید:

اگر به جای آمریکا، ایران از برجام خارج می‌شد اروپا چه می‌کرد؟

 

ماجرای ویدئویی که ترامپ به رهبر کره شمالی نشان داد

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین